Hallo allemaal!!
Laatste weken doet mn verlichtting het steeds slechter, hij valt vaak uit of hij gaat van fel naar zacht.. nu weet ik niet waar het aan zou kunnen liggen...
Miss contactpuntjes ofzo?
Daar kan die zitten ja, maar de lokatie verschilt nog wel eens. Het is een grijs/zilveren vierkant kastje (ongeveer 4 bij 4cm) met een schroef door het midden.Is dat dat kastje wat onder mijn linker kapje zit?
Ja, niets andersEn regeld zown spannings regelaar alleen de verlichting?
Dat is een probleem dat je bij je ontsteking moet zoeken. Je bedoelt waarschijnlijk dat ie inhoud/viertakt? Dan moet je je ontsteking afstellen op de juiste waarden. Zoek maar eens bij How-To hoe je dat moet doen. Dat "rrrrrrrt" heeft idd te maken met electra, maar meer de hoogspanningskant en niet met verlichting.want mn tomos rrrrrrrrt op zn top en met andere sproeiers kan ik het niet op lossen dus zat ik te denken aan iets met de elektriciteit ofzo..
Aha, Als je kunt zien staan er aan de linkerkant van de ontstekingsplaat 2 streepjes in het carter. De onderste is de snorfietsstand en de bovenste de bromstand. Als ik het goed kan zien heb je je ontsteking nu op snor staan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten