waarom zitten die sleuven er dan in? die zitten er toch niet voor niks in?'t Is eigenlijk bedoeld voor bromfietsen (40 km/uur) en alleen voor membraam gestuurde cilinders. Verder hebben de sleuven geen enkele invloed op de prestaties.
Ja, dat kan. Is nml dezelfde diameter.Ik heb nu een A5 cilinder met membraan, kan een zuiger zonder sleuven daarin?
Daarmee bedoel ik dat je, nadat de lagerbus in het small-end is geperst, de opening met een ruimer op maat moet worden gemaakt. Dit is een speciaal stuk gereedschap dat precies voeldoet aan de specificaties van de passing tussen lagerbus en zuigerpen. Met een boor 12 maak je het gat gauw te ruim en is nooit recht.En dat lagerbusje heb ik proberen uit te boren, maar heb er nu niks meer aan natuurlijk omdat de diameter groter is. En wat bedoel je precies met nageruimt worden?
Hoezo niet de goede oplossingok.....niet de goeie oplossing he shadowranger!:shock:
Dat is ook een oplossing, maar als zijn oude blok nog goed is kan hij ook bij de bromboer gewoon een nieuwe bus laten plaatsen.wat ik dus al zei je moet gewoon een ander blok kopen!
Inderdaad..BTW, oude topics omhoog kicken is ook "not done".
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 3 gasten