Die is best mooi moet ik zeggen. Alleen is het crème mijn kleur niet echt, dan was ik meer gegaan voor zwart/crème met whitewalls. En ik had persoonlijk die stepjes anders opgelost, maar over het algemeen is ie erg strak... Weet iemand van wie deze is?Deze Tomos Revival is egt mooi geworden.
Aparte kleur. Mooie voetsteuntjes. Die tassen passen er wel bij. Alleen jammer dat er geen revival sticker op zit.
Kijk dit maakt je Tomos toch eenstuk persoonlijker. Zelf zou ik die kleur niet kiezen en ook geen tassen erop doen.
Maar ik bedoel zo ben je de enigste met zo'n Tomos.
En de originele chromen spaakvelgen weggooien? Dat is nou net wat bij de Harley-achtige look van de Revival hoort. Stervelgen staan onder dat ding gewoon niet, bovendien zit er op andere Tomos-velgen geen schijfremAls ik jou was zou ik op markplaats goedkope velgen zoeken.
Tomos heeft zelfs in het buitenland een Revival uitgebracht met gestoffeerde sissybar:Pas gedaan voor iemand met een revival met duoseat. Extra voetsteunen op de valbeugels gemonteerd en een sissiebar achterop. Stond heel goed.
Dan krijg je dus een beetje een Streetmate idee. Het probleem met 'klassieke' motortanks is dat normaal de lege ruimte die je op de Revival hebt opgevuld wordt door het motorblok, maar die hangt bij een Tomos eronder. Voorbeeldje in brommerland is de Suzuki ZR-50:Wat me ook wel vet lijkt is een stang ertussen lassen en daarop het tankje doen. En dan die lege ruimte eronder zo laten of dicht werken ofzo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast