Nee, nee Thomazzi.Maakt geen verschil..
Je gaat gewoon na een bromboer, en vraagt na een bobine voor je tos, dan geeft ie je gwn 1 mee zonder die vraag met wat voor type je hebt..
das idd raar als je naar een bobine vraagt en je krijgt een bougie.@ shadowranger:
Dan snap ik er dus geen reet van, want als ik na een bromboer ga, en vraag na een bobine voor een tos, geeft ie me gwn een bougie voor een tos mee, en vraagt niet eens wat voor type je hebt, en of je elektronishe ontsteking hebt.. Dus ja
O ja?maar dan heb IK nog geen antwoord op mijn vraag![]()
Dus.. je gaat zoeken naar een bobine voor een contactpuntenontsteking.Nee, nee Thomazzi.Maakt geen verschil..
Je gaat gewoon na een bromboer, en vraagt na een bobine voor je tos, dan geeft ie je gwn 1 mee zonder die vraag met wat voor type je hebt..Als je electronische ontsteking hebt moet je een andere bobine hebben dan bij een contactpuntenontsteking.
@ ebbo, kijk eens achter je carterkap wat voor een ontsteking je hebt. Ga met die info naar de bromboer of kijk op de diverse on-line shops of verkoopsites. Ik kan je alvast vertellen dat, als je zo'n electronic box moet hebben vanwege electronische ontsteking, die vrij prijzig is nieuw.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten