wel een gratis en voor nietz auto wheelieja enorm leuk, stond naast mn brommer toen ik hem startte zonder remmen in te knijpen, nietsvermoedend natuurlijk, trekt ie hem keihard op zn achterwiel terwijl ik er naast stond.. niet tof
ja geweldig, nu een iets toevoegende reactie.. zou fijn zijn.wel een gratis en voor nietz auto wheelieja enorm leuk, stond naast mn brommer toen ik hem startte zonder remmen in te knijpen, nietsvermoedend natuurlijk, trekt ie hem keihard op zn achterwiel terwijl ik er naast stond.. niet tof![]()
hier!wat ik ook eerst had was dat ik me gas hendel samen met de rem te ver op het stuur had gedaan, probeer is je hendel en re rem iets verder van je stuur af te schuiven, vast draaien en weer even kijken. bij mij was ie toen gemaakt!
suc6
Ik zal eens kijken.. Thx iigHet kan gebeuren dat waarneer je aan de gaskabel trek, je de kabel een stukje uit de carb. trek. Hier door geef je idd altijd gas.
Dit is op te lossen door simpel weg de kabel weer in de carb. te duwen.
sucses ermee!
wat ik ook eerst had was dat ik me gas hendel samen met de rem te ver op het stuur had gedaan, probeer is je hendel en re rem iets verder van je stuur af te schuiven, vast draaien en weer even kijken. bij mij was ie toen gemaakt!
suc6
dat doet een moderator hoor?slotje
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten