carb al diverse keren schoongemaakt, zit sproeier 54 in. wat ik wel had opgemerkt was dat er benziene uit me carb spoot. (daar waar je de luchtfilter moet doen. volgens mij hoort dit niet of wel?Klinkt als vuile carb? Of te kleine sproeier, iig een tekort aan benzine
Heb jij een membraan?carb al diverse keren schoongemaakt, zit sproeier 54 in. wat ik wel had opgemerkt was dat er benziene uit me carb spoot. (daar waar je de luchtfilter moet doen. volgens mij hoort dit niet of wel?Klinkt als vuile carb? Of te kleine sproeier, iig een tekort aan benzine
dat is nou echt onzin. ik vind dit niet een echt ongepaste opmerking. hou hem maar volgende keer voor jezelf! ik wou mijn tomos nooit tegenhouden. ik vond het alleen raar dat als ik mijn voeten op de grond hou en als ik gas geef dat ik hem dan kan tegenhouden. mijn vraag was dus of dit normaal was. niet omdat ik hem als een soort 'pushback' ofzo wil gebruiken. ik wou dus alleen weten of er iets mis was. als jij alles zo goed weet shadow ranger, beantwoord dan maar mijn twede vraag.omg, waarom wil je je Tos nog tegenhouden? Wil je hem gaan gebruiken als "pushback" voor vliegtuigen of zo?
Dit zit allemaal in de koppeling, die doorslipt op het huis, zoals een AUTOMAAT altijd hoort te doen. Doe normaal met je Tomos, gebruik hem waarvoor hij gebouwd is en je hebt er langer plezier van, maar stel niet van dit soort onzinnige vragen. Dit is typisch een gevalletje: "hoe verkl**t ik mijn Tomos in een paar stappen".
Volgens mij ben jij degene die zich wat netter mag gedragen hier op dit forum..hoezo zijn jullie allemaal ineens zo genaaid bezig? en het is wel een zinvolle vraag om te vragen hoe je benzine kraantje open is
? ik vraag me echt af wat er in jouw hoofd afspeeld shadowranger! ik wou gewoon weten of mijn tomos niet stuk was nu hij niet goed trok. ga maar meer mensen irriteren met onzinnige opmerkingen. btw, jullie zijn nu allemaal oftopic aan het reageren dus hou nu je hoofd, of beantwoord mijn vraag. bvd
mvg Henk
Even ter aanvulling op shadowranger:omg, waarom wil je je Tos nog tegenhouden? Wil je hem gaan gebruiken als "pushback" voor vliegtuigen of zo?
Dit zit allemaal in de koppeling, die doorslipt op het huis, zoals een AUTOMAAT altijd hoort te doen. Doe normaal met je Tomos, gebruik hem waarvoor hij gebouwd is en je hebt er langer plezier van, maar stel niet van dit soort onzinnige vragen. Dit is typisch een gevalletje: "hoe verkl**t ik mijn Tomos in een paar stappen".
Doe eens rustig. Het is een 50cc brommertje, en nog vrij origineel ook. Die gaat er niet zomaar vandoor als je gas geeft.. zoals shadowranger zei, de koppeling blijft gewoon slippen als je m tegenhoudt.dat is nou echt onzin. ik vind dit niet een echt ongepaste opmerking. hou hem maar volgende keer voor jezelf! ik wou mijn tomos nooit tegenhouden. ik vond het alleen raar dat als ik mijn voeten op de grond hou en als ik gas geef dat ik hem dan kan tegenhouden. mijn vraag was dus of dit normaal was. niet omdat ik hem als een soort 'pushback' ofzo wil gebruiken. ik wou dus alleen weten of er iets mis was. als jij alles zo goed weet shadow ranger, beantwoord dan maar mijn twede vraag.omg, waarom wil je je Tos nog tegenhouden? Wil je hem gaan gebruiken als "pushback" voor vliegtuigen of zo?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast