Zit de sproeier vast of zit er helemaal geen sproeier in en kijk je zo de venturie in?klopt onder aan me caburateur zit een boutje als ik die eruit draai zit een gouden buisje maar die krijg ik er niet uit wat te doen , en moet ik dan een nieuwe kopen of kun je dat schroefje/buisje zelf afstelllen
Ja dat hoort normaal wel vast te zitten. Daardoor "lekt" er onvernevelde brandstof het inlaattraject in. Je verzuipt je Tos.ja dat buis zit er gewoon losin kun je op en neer bewegen hoort dit ???? als je de caburateur op zijn kop houdt dan valt het buisje een stuk naar beneden maar niet eruit, als dit dus vat hoort te zitten is dit dus het probleem
Ja, je hebt een gasschuif (rond model) die tevens de functie heeft van choke.oja mijn caburateur heeft geen gasnaald klopt dit want hier rijd hij ook gewoon mee,
Hoe bedoel je dat precies? Je hebt een electronic box en een gewone bobine?en nog een vraagje da ''ontsteking kastje'' waar de bougie kabel in loopt daar heb ik er twee van met beide geeft de bougie vonkjes maar met met maar een werkt hij er tewijl dat ande kasteje ook gewoon vonkjes geeft hoe komt dit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast