• Frontpage
  • Forum
  • Wiki
  • Onderdelen Shop
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Zoek
  • V&A
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Forumoverzicht
  • Zoek

Project Black Beast

Voor de gepimpte of helemaal originele Tomosjes van het forum.
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
57 berichten
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende
Black Beast
Pindabrein
  • Citeer

Berichtdoor Black Beast » 20 mei 2008 15:15

Hier Foto van me Tomosje toen ik hem net een paar uur had,

Afbeelding

Na een paar maanden zo te hebben gereden kwam ik freek tegen(Dragon88 van t forum)
Hij reed op een mooie Rode Tos en dat ding boekte m wel, dus op gegeven moment ik op dat ding rijden en dat ding blies echt voor 50cc dus ik d8t dat wil ik ook maar ik mocht er neit aan kloten, maar na veel gezeik en gezeur mocht ik andere uitlaat kopen en Toen kwam er dus een Bullet op mijn tomos, Ik gelijk nog een 15/15 gehaald en Ander spruitstuk en een 28 tandwiel en toen reed ik ongeveer 55, Maarja van het 1 komt het ander en ik wilde een 70cc, Paar dagen later gingen freek en ik ff naar van der post en had ik dus een technigas gekocht en freek nieuwe spullen voor ze tos, paar dagen later met freek naar Mbv kijken naar 50 snel en toen zag ik dus een Dmp 70cc liggen, dus ik gelijk meegenomen en zwart gespoten en eronder geknald, Dat ding ging echt af met 28 tandwiel :P . gelijk ff Zwart aerox Voorlicht erop gedaan en dat ding zag er wel leuk uit vond ik,

Afbeelding

Toen dacht ik van laat ik me cilinder is laten tunen en ik Cilinder naar Xsh opgestuurd en in tussentijd een 22 tandwiel gekocht en een nieuwe Ketting met goud buitenkantje :P Naa paar weken kwam hij mooi weer terug Max Xsh tuned, Xsh heb ik weggekrast voor de *politie, :cry: Ding weer erop gezet en ff Blazen, Gelijk ff Chrome Veren aangeschaft en eronder geknald en paar middagjes zitten schuren aan me demper, daarna nog 2 keer gepolijst en toen zag de tomos er zo uit.

Afbeelding

Paar weken zo rond gereden en toen 7 km vanaf me huis fuuuuut GGGG, ik naar huis lopen carterkap eraf gehaald was me koppeling aan gort en die schijf die tussen je koppeling zit is helemaal eruit gekomen en heb een gat geslagen in me carterkap

Hier Foto van me Kapotte Koppeling :P

Afbeelding

Dus nieuwe carterkap gehaald bij Hans en Nieuwe koppeling bij Freek
totdat ik op een middag naar mbv reed langs de n207, Eerst ff rondkijken en zag alleen zwarte auto aankomen dus ik ging ff knallen, Op gegeven moment kijk ik naast me ziet ik me vader naast me rijden, en gelijk met ze hoofd en ze vinger gebaren doen, en hij belde me op van jaaa je rijd 90 dit dat, dussee ik meost naar huis toe en mocht niet meer rijden tot dat ik m weer 40 liet lopen, Maarjah ik in avond rijden met een vriend en we gingen ff N11 op en daar reed ik dus precies 104 op de auto teller Zal wel wat verschil in zitten maar ik blies zoizo 96, daarna industrie op en toen reed ik 96 kmp en opeens me buurman naast me op de motor dus ik moest mee naar rollerbank, en toen begaf me band het 100 meter van me huis, dus hij me ouders bellen enz en toen boete gehad van 190€ voor 96kmp :P

Afbeelding

Dus ik mocht niet meer rijden totdat hij echt zacht ging en ik standart brompijp eronder had zitten, maar dat kan niet meer voor mij dus luchtfilter dichtgetaped en moest eerst naar rollerbank, dus ik ging 19 precies :lol: dus gelijk filter eraf en toen boekte ik weer 65 en nu rijd ik ongeveer met die snelheid rond ,,

Afbeelding

Daarna me technigas Verkocht aan Freek en daarvan heb ik ff Tomasselli snelgas gehaald en voor de rest ben ik dus bezig met sparen Voor een Nieuw Berekende Omgelaste Dpr Voor me tomos :P een vriend van me zit in die Dpr's dus hij zei als je geld hebt dan kom je langs en dan zorg ik voor die Dpr Dus voor de zomer zit er een Dpr op me tomos maar eerst wil ik een nieuwe 70cc gaan halen en hem laten tunen door twins, dus ff rondkijken wat ik wilde en heb dus gekozen voor een Parmakit, Dus die Komt er ook van de zomer op. Ook wil ik nog mijn Wielen laten verchromen en een Chrome achterbrug halen, en een Sportstuurtje, Stage6 toerenteller, en een Hpi 2004want, van de vorige die ik gekocht had was de grondplaat kapoet,

Ik heb 2 achterkappen van een aerox gekocht en een monoseat en mijn bagage drager ff aangepast en nou ga ik ff kutten met polyester en een stuk tussen die monoseat uithalen en dan ga ik mijn spatbord afzagen en aeroxkappen op mijn Tomos bouwen,

Afbeelding
Hier een Fototje van me bagagedrager

filmpje van het warmdraaien!!

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 2084&hl=nl
Laatst gewijzigd door Black Beast op 21 mei 2008 18:15, 14 keer totaal gewijzigd.

Mc. Sim
Diehard
  • Citeer

Berichtdoor Mc. Sim » 20 mei 2008 15:27

Dit lijkt mij niet echt project waardig, meer opvoeren. :roll: Ben benieuwd wat de evil mods ervan gaan zeggen :mrgreen:

Is het een snor of een brom?
Tomos a35 (snor)----------------------- Gila Sprinter

Black Beast
Pindabrein
  • Citeer

Berichtdoor Black Beast » 20 mei 2008 15:34

Ja ik ga zometeen beginnen met de rest moet ff alles inmekaar flansen dus Ik gaat zometeen foto's neerzetten van uiterlijk enz enz Dusseee Ik ben net half uurtje bezig maar jullie zullen het wel zien:P

Daniël
Tomosforummer
  • Citeer

Berichtdoor Daniël » 20 mei 2008 15:51

ziet er mooi uit
104 met een tomos :O dan zit je ook niet lekker op je tosje.

Black Beast
Pindabrein
  • Citeer

Berichtdoor Black Beast » 20 mei 2008 16:09

Klopt dat is niet normaal alles trilt los en voorvork gaat shaken, ik zal ff filmpjes maken en ze uploaden doet ik vanavond!!

steeksleutel
Pro Forummer
  • Citeer

Berichtdoor steeksleutel » 20 mei 2008 17:17

Ik zeg, nassie bakjes maken van die broodtrommel <O~

Tomos is wel leuk!
bekijk hier mijn oranje racertje:
viewtopic.php?t=5949&highlight=

En hier mijn sprinter
viewtopic.php?f=19&t=7186

Mijn Café Racer
viewtopic.php?f=11&t=10639

Waldo
Vastgeroeste forummer
Contacteer:
Contacteer Waldo
Website
  • Citeer

Berichtdoor Waldo » 20 mei 2008 17:23

Dit lijkt mij niet echt project waardig, meer opvoeren. :roll: Ben benieuwd wat de evil mods ervan gaan zeggen :mrgreen:

Is het een snor of een brom?
Als hij straks nog wat leuks gaat doen met polyester enzo en zon bruute getunde parmakit eronder gooit dan mag deze van mij zeker wel blijven staan hier :evil:

Tering 96 is wel klote hard op een tomosje :evil:
Derbi Senda SM-Xtreme

Mc. Sim
Diehard
  • Citeer

Berichtdoor Mc. Sim » 20 mei 2008 17:27

Hij zei op het begin alleen dat hij zijn tomos ging opvoeren. En daarna had ie hem bewerkt met zijn ideetjes, die nu al weer weg zijn :roll:. Maarja als hij er nu echt iets moois van gaat maken zal het wel projectwaardig worden :mrgreen:

tomos4ever
Tomos Supporter
Contacteer:
Contacteer tomos4ever
Website
  • Citeer

Berichtdoor tomos4ever » 20 mei 2008 17:42

OOOHW MY GOD 109KM MET EEN SNORRRRRRRR

wreed die snelheid en dat met een 70cc

ziek

(wil je verdomme dood of zo zonder helm ;( )

wel goed voor je dat je weer terug gevoerd moest worden, wat wil je ook met een snor.
http://www.micrafanclub.com
Driving a Nissan March Super S

Snor raggertje boekt hem met 70 voorbij
van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,

IxilTomos
Diehard
  • Citeer

Berichtdoor IxilTomos » 20 mei 2008 17:46

Mooi verhaal, maar geen project. Topic wordt verplaatst naar de fotogallerij.

Overigens niet echt geloofwaardig ook, je aerox had een koekblik moeten zijn evenals je tomos. Ze laten geen snorfietsen gaan die 96 halen op de rollerbank en ook geen aerox die 136 doet.
Mijn Projectpage! - 65cc Polini, 17,5mm Dell'Orto PHBN, Bidalot C16 :D

Black Beast
Pindabrein
  • Citeer

Berichtdoor Black Beast » 20 mei 2008 18:09

Ik rijd geen 109 :lol:
Ik rijd 104 op autoteller op Crx maareee Dat zal wel iets afwijken maaree ik was gepakt me 96 en ik heb geluk gehad dat het me buurman was:P maareee ik ben bezig met uiterlijk maaree je kan neit in 1 middag alles maken met project als je nagaat als je denkt dat i geen 96 gaat met snelle pijp meot je vooral langskomen :P Scooter was toch een straatsprinter, als je kijkt op meetings zie je ook scooters die 140 150 gaan dusse 136 is niet zo bijzonder hoor
Laatst gewijzigd door Black Beast op 20 mei 2008 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Mc. Sim
Diehard
  • Citeer

Berichtdoor Mc. Sim » 20 mei 2008 18:22

Is dit de nieuwe Cross-tomos? Geen interpunctie en gebrekkig Nederlands :')

Maareee..

leerling1
Vaste forummer
Contacteer:
Contacteer leerling1
Website
  • Citeer

Berichtdoor leerling1 » 20 mei 2008 18:33

echt zonde van je tomos had hem liever origineel gezien
eneeee de fabrieksgarantie was zeker nog niet eens voorbij? ernstig zonde ;(
tomos wizzrd is klaar!!

kijk>>>>viewtopic.php?f=9&t=8282<<<<

IxilTomos
Diehard
  • Citeer

Berichtdoor IxilTomos » 20 mei 2008 19:05

Ik rijd geen 109 :lol:
Ik rijd 104 op autoteller op Crx maareee Dat zal wel iets afwijken maaree ik was gepakt me 96 en ik heb geluk gehad dat het me buurman was:P maareee ik ben bezig met uiterlijk maaree je kan neit in 1 middag alles maken met project als je nagaat als je denkt dat i geen 96 gaat met snelle pijp meot je vooral langskomen :P Scooter was toch een straatsprinter, als je kijkt op meetings zie je ook scooters die 140 150 gaan dusse 136 is niet zo bijzonder hoor
Ik zeg niet dat het niet mogelijk is, ik weet zelf ook heus wel dat dat verdomd goed kan en dat scooters snelheden van 160 kunnen halen, ik zeg alleen dat ik er de ballen niet van geloof omdat de politie bij zulke snelheidoverschreidingen jouw bromfiets in beslag nemen.

Ik zie verder overigens geen plannen waar mijn mond van open valt dus jij mag voorlopig tevreden zijn met je pagina in de fotogallerij. Mocht je ooit met grootse plannen komen mag je me PM'en en zal ik beslissen/overleggen met collega's of je pagina alsnog projectwaardig is.

En gebruik interpunctie aub, dit is zo onoverzichtelijk en rot lezen...
Mijn Projectpage! - 65cc Polini, 17,5mm Dell'Orto PHBN, Bidalot C16 :D

PimW
Koffie
Koffie
Contacteer:
Contacteer PimW
Website
  • Citeer

Berichtdoor PimW » 20 mei 2008 19:40

Wat Ixil hierboven zegt sta ik voor de volle 100% achter.

De Tomos vind ik niet mooi maar wat ik helemaal niet begrijp is dat ej ouders je tot 3-4 keer toe zeggen dat je je tomos moet afvoeren en dat ze verder geen maatregelen nemen als je toch weer met 90 km/h rondrijd. Als mijn kind dat ooit doet kan hij vette spank verwachten en zijn brommertje aan mij mogen afstaan.

En al helemaal onbegrijpelijk dat je buurman je blijft matsen, op mij kom je niet over als een rationeel en fatsoenlijk jongetje. En hij is agent, wat betekent dat hij zijn werk gewoon slecht doet...

poekelen
Admin
Contacteer:
Contacteer poekelen
Website
  • Citeer

Berichtdoor poekelen » 20 mei 2008 19:47

lekker belangrijk dat jullie het niet geloven. als hij het zelf gelooft dan is dat toch prima?

enne die google video's werken niet met youtube tags. als je ze als links neer zet kan de rest ook ff kijken :)

Black Beast
Pindabrein
  • Citeer

Berichtdoor Black Beast » 20 mei 2008 20:22

Mooi verhaal, maar geen project. Topic wordt verplaatst naar de fotogallerij.

Overigens niet echt geloofwaardig ook, je aerox had een koekblik moeten zijn evenals je tomos. Ze laten geen snorfietsen gaan die 96 halen op de rollerbank en ook geen aerox die 136 doet.
Er stond ook niet dat ik met tomos op rollerbank moest, maar dat ik met 96kmp een motorsmeris naast me had, en ik een lekke band kreeg en dus niet naar de rollerbank kon, maareeee wel 190€ Boete heb gehad

Givano
Vaste forummer
  • Citeer

Berichtdoor Givano » 20 mei 2008 20:25

waarom bemoeit jou buurman zich met jou brommer.. moes er nog bijkomen gezeik van de buurman..
weet wel wat ik met hem vooruit had gedaan :evil:

oja en iedereen zit maar te bleren van waaaa 96 op een snor... da is toch mooi man.. teneerste hoevaak rij je 90 en waar wil je dat halen en als je het een keer wil gaan rijden neem je toch ff helmpje meer voor het geval dat..

Black Beast
Pindabrein
  • Citeer

Berichtdoor Black Beast » 20 mei 2008 20:30

naja uit zichzelf pakt hij mij nooit, maare me pa word gek als ik zo hard rijd op die tomos met trommelremmen en geen helm dus had hij gezegt pak hem maar dan zal die wel rustig gaan rijden, maareee zo zit ik niet in elkaar:P

Natalie
Vaste forummer
  • Citeer

Berichtdoor Natalie » 20 mei 2008 20:32

ik zie hier iemand met doodswensen, ga lachen als je met 90 zonder helmpje hard op je bek gaat :bb
Laatst gewijzigd door Natalie op 20 mei 2008 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
57 berichten
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende

Terug naar “Straat Tomossen”

Ga naar
  • Tomosforum Wiki
  •    TomosWiki
  •       wiki