naja Fotos zeggen meer als woorden dus bekijk deze link maar dan zie je ook alles wat erop ligt:
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoot ... p?id=30487
mvg Joost

hpi zit er nog niet op , en om zon cil passen te krijgen zijn alleen me carters uitgevreesd , dat was et wel zon beetjehoeveel moet je nou aanpassen om zo een puch cilinder op een tomosblok te beunen?
en zit die hpi er al op?
airsal rijd je lang niet zo hard mee als met een polini of andere cil........ airsal is gewoon budget en wel slijvaster dsa wel een voordeelHe he
Niet over airsall beginnen he
Daar kun je namelijk ook heel hard mee rijden
Vraag maar aan steef je weet wiek bedoel
Maar btw wel geinige tos
Waarom heb je eigenlijk geen scooterpijp gepakt ofso voor je tossie
Check mijne ook eens
Greatings
k had geen stabilisator tusse me voorvork... bij een tomos met normaal voorspatbord zit dit wel. maar k had dus een aero spatbord en hier was dit niet. maar wat er dus gebeurde...........k maakte een bochtje en opeens sloeg me voorvork krom waardoor k over de kop sloeg , was gelukkig met zeer lage snelheid want k kwam net uit de bocht ( van 180 grade ) als k een stabilisator had gehad dan was er waarschijnlijk nix gebeurd want dan waren de voorpoten bij elkaar blijven staanop dat filmpje van jou leek hij niet al te snel, maar ik zit nog mte een vraag: wat is er nou precies gebeurd(oorzaak)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten