Net nieuw op dit forum, of twee linkerhanden? Dan is het beginnersforum iets voor jou. [wil je ook supporter worden voor dit forum? meld je aan voor de groep supporters
Forumregels
Om u goed te kunnen helpen hebben wij een support template gemaakt.
wilt u zo vriendelijk zijn om deze in te vullen bij een nieuw topic! --> mededeling
Welke model tomos heb je?
Tomos standard A35 Uit welk jaar komt de tomos ?
2006 Is het een snor of een brommer?
Snor
Wat is het probleem?
Denken jullie dat t verstandig is om een Technigas neXt Chroom edetion op mijn snor te leggen? heb voor deze uitlaat gekozen omdat ik m er gewoon vet vind uit zien,,
ik weet niet of het verstandig is als je setup nog helemaal standaard is enzo.. misschien kan je beter eerst andere carb, bromkop en ontsteking op brom en spruitstuk ontgrenzen voordat je er een teruglooper erop knalt
waarom zou je niet gewoon die uitlaat er onder gooien het kan best hoor.
je haalt dan alleen niet het maximale uit de uitlaat maar dat is je eigen keus
Tomos quadro E-start
2001
tecno gp
15/15
26-22 mijn tomos
waarom zou je niet gewoon die uitlaat er onder gooien het kan best hoor.
je haalt dan alleen niet het maximale uit de uitlaat maar dat is je eigen keus
jaa dat d8 ik ook al, maar hij hoeft ook niet te hard te lopen!:P
Onzin, gewoon die uitlaat erop zetten en kijken hoe hij rijd. Blijft dit goed en zie je je bougie niet vreemd verkleuren na een 2-3 km rijden dan is er niets aan de hand. Doet hij dit wel dan ga je afstellen.
In t geval dat hij een andere sproeier moet hebben zul je indd 1 á 2 maten omhoog moeten. Dit is echter niet (zoals velen denken) een vereiste bij het monteren van een andere uitlaat.
Als je die chroom/blauwe Tecnigas Next 'R hebt gekocht, kan je er dan even een foto van maken, ben beniewd hoe die er uit ziet, kan zelf niet wachten want ik krijg hem woensdag binnen, vandaar dat ik het even vraag.