De brommer heeft mij maar 130 euro gekost en was dus de reden dat ik 'm aangeschaft had, hier en daar zijn er (veel) dingen veranderd, maar die zul je vast en zeker wel zien.
De setup is op dit moment:
65cc dmp
Orgineel membraam wat later een 65cc dmp membraam wordt.
15/15 carb + ontgrensd spruistuk
Twv: 26-24
Wat er allemaal aan veranderd is:
Nieuwe velgen set.
Nieuwe v+a band (voor maar 12euro p/stuk

Nieuwe v+a spatbord.
Andere v+a licht.
Nieuwe zijkappen.
Nieuwe uitlaat
Nieuwe kentekenplaat+houder.
En nog een hoop kleine andere dingetjes wat teveel is voor dit boek...
En, niet te vergeten, ik heb een automatische kettingsmering


Er is een hoop aan de Tomos gebeurd, ten eerste is de hele koppeling zooi vervangen omdat het tandwiel eraf was gelopen en ik dacht - na het montage van de nieuwe ketting + tandwielen en koppeling dat deze in de vrij gesprongen was.
Dit bleek niet zo te zijn en mocht een andere middenvertanding aanschaffen, eenmaal opnieuw gemonteerd en reed weer perfect.
Alleen die kut ontsteking mag nog afgesteld worden, alleen hier heb ik dus totaal geen zin in, dat wordt het dus laten doen door de bromfietsspecialst ook omdat ik hier geen tijd voor heb ivm werk/school/etc.


Leuk spiegeltje die de veiligheid zeer bevorderd.


Achterbrugje wat roestig, en mijn o-zo-mooie doorgezakte bokstaander.

En mijn vet stoere ding-dong bel
