- Welke model tomos heb je? A35
Uit welk jaar komt de tomos ? Geen idee.
Is het een snor of een brommer? Brommer
Wanneer ontstond het probleem? Vandaag.
Heb je onlangs iets veranderd aan je tomos?
Ja remmen, en olie
Wat is het probleem?
Ik heb mijn tomos al gedurende tijd stilstaan, omdat ik gen remmen had, en ik er dus niet op ging rijden. Nu was ik gister dus naar de winkel geweest even remmensetje gehaalt, en gemonteert. Gister liep hij nog wel, maar onstont er zo'n ratel geluid. Ik dus hier ff op forum rondneuzen, en had wel wat gevonden dat het met de versnellingen te maken had.. Maar ik denk laat ik de olie eens verversen want dat had ik al een hele poos niet meer gedaan. Was ook wel nodig, want er kwam pikzwarte troep uitlopen. Nou, ik wou hem weer even starten, na een uur kicken omdat ie nog koud was, pakte hij m effe. Maar dan geef je één keer gas en dan valt hij weer uit. Ik nog paar keer proberen , zelfde probleem. Toen dacht ik dat de sproeier misschien verstopt was, maar was ook niet het geval. Meteen even cab schoon gemakt en nog eens geprobeert, zonder resultaat. Andere bougie derop, ook geen resultaat. Oude bougie (B8HS, als ik het geod zeg) was goed van kleur(Koffiebruin). Maar ik dacht, laat ik het toch eens proberen. Met nieuwe bougie, 7 , Had ik het probleem nog. Nu denk ik dat hij niet meer op tijd loopt, kan dit het geval zijn?
Groeten Oscar