hoelang kan je het laten om je brommer te verzekeren of te schorsen ?
voor je een bekeuring krijg
Aah, dan heb ik ook nog gelijk een vraag.
Stel, ik koop een andere brommer voor dagelijks gebruik, en mijn Tomos die haal ik helemaal uit elkaar en die leg ik in dozen op zolder om hem met mijn 40e weer eens in elkaar te zetten. Pure nostalgie.
Dan haal ik hem uiteraard uit de verzekering.
Dan moet ik hem schorsen ofzo?
En, hoe lang blijft zo´n schorsing geldig? Moet ik hem niet weer compleet laten keuren na een aantal jaar?
De enige manier om het zo te doen zonder elk jaar weer opnieuw te schorsen is het kenteken ongeldig laten maken of een sloopvergunning aanvragen bij het RDW. Dat betekent echter wel weer dat als je weer wil gaan rijden de brommer gekeurt en van kenteken moet worden voorzien. Tel uit je winst.Aah, dan heb ik ook nog gelijk een vraag.
Stel, ik koop een andere brommer voor dagelijks gebruik, en mijn Tomos die haal ik helemaal uit elkaar en die leg ik in dozen op zolder om hem met mijn 40e weer eens in elkaar te zetten. Pure nostalgie.
En, hoe lang blijft zo´n schorsing geldig? Moet ik hem niet weer compleet laten keuren na een aantal jaar?
De enige manier om het zo te doen zonder elk jaar weer opnieuw te schorsen is het kenteken ongeldig laten maken of een sloopvergunning aanvragen bij het RDW. Dat betekent echter wel weer dat als je weer wil gaan rijden de brommer gekeurt en van kenteken moet worden voorzien. Tel uit je winst.Aah, dan heb ik ook nog gelijk een vraag.
1. Wie zegt dat ie dat zeker waard is?De enige manier om het zo te doen zonder elk jaar weer opnieuw te schorsen is het kenteken ongeldig laten maken of een sloopvergunning aanvragen bij het RDW. Dat betekent echter wel weer dat als je weer wil gaan rijden de brommer gekeurt en van kenteken moet worden voorzien. Tel uit je winst.Aah, dan heb ik ook nog gelijk een vraag.
ach wat is 200 euro op een waarde van 2000 euro dat die dan heefd
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten