Berichtdoor Paul123 » 19 mei 2010 16:57
Klopt helemaal, 90 excl (Heen en terug verzendkosten). Heb je een KTM koppeling voor je eerste versnelling voor. Wel stuur je mij jou eerste koppeling op, je mag me ook het koppelingshart opsturen van de eerste versnelling, maakt me niet uit.
Trekveren koppeling kan in je 2de versnelling, je stuurt me dan je complete 2de versnelling incl trekveren op (van het merk HEBO, deze zijn mooi klein) en dan kan ik hierin trekveren maken. Prijs hiervan is afhankelijk of je ook een 1ste versnelling afneemt. Los wil ik ze graag voor 30 euro exclusief 2x verzendkosten maken.
Zal zo even een filmpje maken van de koppeling in mijn 50cc schoolbrommer, 14/9 carb en slechte trek uitlaat icm KTM koppeling komt alsnog goed van zn plaats.
Ps. Er zit ook gewoon garantie op de KTM 1ste versnelling, ik geef 3 maanden garantie op de koppeling en voering. Op het Koppelingshuis-naaldlager geef ik geen garantie, die is namelijk vanuit tomos gefabriceert en gewoon van mindere kwaliteit (Alhoewel ik er al ruim 4 maanden mee rij icm KTM koppeling).
Doe gezond, rook een appel.