Nee dat mhr blok blijft nog even op de plank liggen.
Wil er in jubbega 2012 wel mee rijden.
En dat symetrische spoelings systeem is erg leuk en interesant.
Alleen zoon cilinder maken is nogal lastig.
En hoeveel vermogen het gaat geven is ook niet bekend.
Theoretisch zou je met een 80cc cilinder richting de 40 pk kunnen komen.
Dus als ik tijd in een cilinder ga steken word het zoon cilinder waar ik van weet dat het haalbaar is (in theorie)
Maar dat zijn geen bestaande cilinders en al helemaal geen malossie mhr speed team 7t
Maar wel een zelf gemaakte cilinder.
Lijkt me wel vet ben nu zoizo een helehoop info aan het op doen over cilinders en tuning.
En dan praat ik over meer dan een uitlaatpoort op 68% van de boring zetten
Edit:
Maarja hoe de fuck krijg je 40 pk in de cilinder naar het achterwiel bij een tomos
alles breekt
Ik ga trouwens als ik eens tijd heb weer nieuwe tandwielen maken voor de 1e en 2e versnelling
Die *standaard zooi slijt te snel