Wat 'n discussie.
Maare, kwam die Proma GP weer tegen toen ik op een verveelde middag in me Tomos-onderdelen kast aan het grabbelen was, en dacht ik gooi hem er voor de gein is onder, en reed nieteens heel slecht. En ik had nog wat hittebestendige zwarte spuitverf liggen, dus dacht knap ik hem ook meteen even op.
Verschil met Tecnigas is voor mij amper te merken, maar moet je niet zoveel van aantrekken, lijkt me namelijk niet echt kloppen. Denk dat 't komt doordat ik iets tussen de uitlaat en ophanging doe bij de Tecnigas, vanwege me vering, en hij daardoor een beetje scheef op de cilinder zit ofzo, en de uitlaatgassen minder goed wegkomen? Of misschien werkt deze uitlaat wel beter in combinatie met mijn gehak in de cilinder. Weet 't niet, snap 't zelf ook niet zo maar hij rijdt hier nog een dikke 75 mee en trekt lekker op dus ik vind 't goed. Vind 't er ook wel geinig uitzien, beetje variatie enzo, altijd leuk
dat die zo omhoog gaat is wel lagge, maar daardoor past die niet met veren langer dan 30 cm, weet iemand hoe je dat alsnog passend kan maken? pm me .
verder nogmaal mooi ding man

Bij mij pastte die gewoon, dus geen idee