't Valt best mee als je linkse tappen gebruikt. Je moet alleen de gebroken stukken zo groot mogelijk uitboren voordat je de tap gebruikt. Ik heb hiermee vaak gewerkt en heb nooit een tap gebroken. Kwestie van met beleid werken.linkse tap zal ik niet proberen. Ik heb er slechte ervaringen mee. Als die dingen afbreken (dat gebeurt vaak bij m6 want die dingen zijn heel dun) kun je ze onmogelijk uitboren want dat is ongelovelijk hard staal. Heb je nog een beetje draad over?? Zoja dan kun je heel mooi een moertje erop lassen en dan proberen hem eraf te draaien. Anders zal ik hem helemaal uitboren en er een soort veertje in te doen zodat het weer m6 word(de naam ervan ben ik ff vergete) succes
't Valt best mee als je linkse tappen gebruikt. Je moet alleen de gebroken stukken zo groot mogelijk uitboren voordat je de tap gebruikt. Ik heb hiermee vaak gewerkt en heb nooit een tap gebroken. Kwestie van met beleid werken.linkse tap zal ik niet proberen. Ik heb er slechte ervaringen mee. Als die dingen afbreken (dat gebeurt vaak bij m6 want die dingen zijn heel dun) kun je ze onmogelijk uitboren want dat is ongelovelijk hard staal. Heb je nog een beetje draad over?? Zoja dan kun je heel mooi een moertje erop lassen en dan proberen hem eraf te draaien. Anders zal ik hem helemaal uitboren en er een soort veertje in te doen zodat het weer m6 word(de naam ervan ben ik ff vergete) succes
Die brommerboer mag van mij weer terug naar school, wat een b*llsh*t. Ik heb zelf een Tomos van 18 jaar oud met origineel 38000 (!) km op de teller. Waarvan het merendeel in de eerste 6 jaren is gereden (ongeveer 30 km/dag) Ja, tuurlijk kan er iets kapot gaan, dat heb je met slijtage. Maar onderhoud en reparatie houden de Tos in prima conditie. Tomos is niet echt gemaakt voor lange afstanden, maar dat vind ik heeft meer te maken met zitcomfort dan constructie.heej,,
ik ben vanmiddag bij een brommer zaak geweest,,,
toen zij die man als je meer dan 15kilometer per dag met een tomos rijd is die binnen 2 jaar kapot,,
mij vraag : klopt dit of niet ?
kan je even het serie nummer enz geven want je komt op de startpagina van ferm.nl...kan iemand mij vertellen waar al die accesoires van een dremel/ferm multitool voor dienen want ik snap geen zak van dat boekje wat erbij zit
ps: deze heb ik :http://www.ferm.nl/framesgen.asp?LangID=2&PageID=1
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 5 gasten