ja dat weet ik maar de bocht bij de cilinder lijkt nog orgineelDat is echt geen standaard uitlaat voor Tomos. Geen idee of het een echte is of een zelfgemaakte, maar hij is 100% zeker weten omgelast.
geen flauw idee eentje die over je carb past E13 denk ofzo heb hier gwoon bij de broemboer eentje gehaald met me carb er bij,,malossi ja en uitlaat is idd vanaf de bocht metrakit koppeling segmente zijna angepast waardoor ik minder slijtage heb
ja maar welk filter is dat dan er zijn er bij de winkel nog al wat
Als je het met die gedachte doet kan ik het wel begrijpen jah! Een tomos zonder bedrading is per slot van rekening een veeeeell beter gezicht als al die lelijke loshangende teringzooigeen flauw idee eentje die over je carb past E13 denk ofzo heb hier gwoon bij de broemboer eentje gehaald met me carb er bij,,malossi ja en uitlaat is idd vanaf de bocht metrakit koppeling segmente zijna angepast waardoor ik minder slijtage heb
ja maar welk filter is dat dan er zijn er bij de winkel nog al wat
en ja joos dat licht ene kant is het zonde maar aan de andere kant ik rij er haast nooit op en in het donker helemaal niet en die zooi ging steeds kapot voor gekozen om dus alle bedrading eraf te slopen en enkelt nog een aan en uit schakelaaar te behouden, er is dus geen draadje electra te vinden eigenlijk..
filmpje zal ik bij mooi weer is maken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten