Stofdichte lagers zijn al voorzien van lagervet. Dus je hoeft geen extra laag aan te brengen.weetje het ook van die lagers?
Stofdichte lagers zijn al voorzien van lagervet. Dus je hoeft geen extra laag aan te brengen.weetje het ook van die lagers?
Afbeelding werkt niet en zeker niet vanuit een Messenger sessie.ik kan me achterbrugbussen niet vrvangen want het is elemaal dicht, of denk ik nu stom
Oke, bedankt!Een groter sproeier er in doen en de stationair schroef mischien wat verder naar binnen draaien.
het is al gelukt:$Afbeelding werkt niet en zeker niet vanuit een Messenger sessie.ik kan me achterbrugbussen niet vrvangen want het is elemaal dicht, of denk ik nu stom
Beter ff uploaden via een foto-uploadsite.
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
Ja, stom dat ik daar niet opkwam.wat je al zegt. Dat heet de bougie kabel.
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
BEUNHAAS!
bij je bougie moet je gewoon eraf trekken, bij je bobine, denk ik dat je je bobine ff los moet maken, en dat je dan al stuk wijzer wordJa, stom dat ik daar niet opkwam.wat je al zegt. Dat heet de bougie kabel.Maar gewoon draaien dus?
Nou niet echt, de Bobine kan je niet echt open maken of zo.bij je bougie moet je gewoon eraf trekken, bij je bobine, denk ik dat je je bobine ff los moet maken, en dat je dan al stuk wijzer wordJa, stom dat ik daar niet opkwam.wat je al zegt. Dat heet de bougie kabel.Maar gewoon draaien dus?
BEUNHAAS!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten