Gister ook bulletje onder gegooid zal zo wel filmpje sturenBest wel hè?!Toch handig die nieuwe cilinder
[ Post made via Mobile Device ]

Gister ook bulletje onder gegooid zal zo wel filmpje sturenBest wel hè?!Toch handig die nieuwe cilinder
Moet je doen, ik ben benieuwd man!Gister ook bulletje onder gegooid zal zo wel filmpje sturenBest wel hè?!Toch handig die nieuwe cilinder
Klinkt echt netjes met hogere toeren
Moet je doen, ik ben benieuwd man!
hou me niet langer in spanning dan hahahahaKlinkt echt netjes met hogere toeren
Moet je doen, ik ben benieuwd man!zo eerst ff warmrijden en dan filmen
Okee eerste filmpje gemaakt rijdend maar daar hoorde je aleen maar windhou me niet langer in spanning dan hahahahaKlinkt echt netjes met hogere toeren
Moet je doen, ik ben benieuwd man!zo eerst ff warmrijden en dan filmen
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Mee eens, ik ben echt benieuwd hoe die straks blaastZo zag mijn oude zuiger er dus ook uit.Met die nieuwe zal je compressie een stuk beter zijn. Ook dat spruitstuk ziet er wel netjes uit.
Bonus, dat is precies hard genoeg!Heb trouwens op brommer van de buurman zelfde setup gezet vanmiddag en met digitale teller getest, reed 43,6 km/h
Spruitstuk was alleen niet uitgevijld bij hem wel ontgrenst.
Gisteravond heb ik de pakkingresten bij de carters weggehaaldEn hoe staat hij er nu ondertussen voor? nog wat nieuws? (@ping)
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 5 gasten