
uhm het is juist de bedoeling dat je meer lucht krijgt
daar draaid alles om zonder extra lucht geen extra vermogen
je moet er voor zorgen dat je alles weghaald/verbeterd/gladder maakt wat lucht kan tegenhoude/afremmen
dus die standard luchtfilter is op de geluidsdemping na niet erg fijn
helemaal niet met al die slangen en propper enz wat ze er tegenwoordig in gooien
het is grote onzin dat je dat niet afgesteld krijgt
gewoon een hele berg sproeiers kopen en proberen
wil het egt helemaal niet lukken dan is simpelweg de carb te groot voor de rest van de setup
ik bedoel hier mee dat de motor een bepaalde "zuigkracht"heeft daar moet je je carberateur grote op kiezen
neem je dus een te grote carb dan krijg je om het simpel te zeggen en slecht mengsel
als je meer lucht geeft moet je ook meer benzine geve maar das natuurlijk logisch maar wat jij zegt van aanzuigkracht van de cilinder slaat vrijwel nergens op want ik heb ong. 2 maande lang met een 19mm dell gerede op een std tomos cilinder harder zal je er nie door gaan maar het trekt ff wat leuker en verbruikt ff wat meer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten