ik had hem gekocht en toen zat er al een 28 tands op. dus met die uitlaat ben ik 16 kilometer sneller gegaan. hij maakt de bochten gewoonToen had je ook nog geen tandwiel 28? Dus nu met DIE uitlaat en DAT tandwiel ben je 16 km per uur harder gegaan? Anders haal ik namelijk ook die uitlaat? Kun je der nog wel beetje scherpe bochten mee maken?Sorry voor de wat late reactie ik was een paar dagen weg.Je rijdt nu 46 hea met die circuit? Hoe hard reed je toen je nog die andere uitlaat erop had? Ik heb nu my snorbrommer ook met achtertandwiel 28 en hij rijdt 40 op teller van Tomos. Ik heb nu zo'n normale uitlaat met dikke bocht. Ben benieuwd of ik dan alleen met ander uitlaat ook 46 ga...
En owja.. Waar heb je die uitlaat gehaald/besteld...?
Zie net ook dat je dicht in de buurt woont... WK Scootercentre of zitte die op meer plaatse?
met mijn *standaard s-bocht reed ik 30 op mijn teller.
Ik heb mijn uitlaat bij http://www.scoots.nl gehaald (ik woon in den haag en delft was een half uurtje met de tram)
ik heb mijn tomos op marktplaats gevonden bij een persoon die in Apeldoorn woont. dus daar denk ik dat die stickers vandaan komen.
ik heb nog nooit gehad dat hij over de grond schraafde ( alleen wel eens bij een stoeprandje moet ik een beetje uitkijken)
maar je heb toch een snelle sigaar? als je er dan een bromkop op zet en dan een 26 tands toen reed een brommer van een vriend van mij 50 op zijn teller. maar hij trekt wel wat langzamer op.
hij heeft er nu ook een 28 tands op gezet en ik heb vandaag ff een stukkie tegen hem gereden ( ik trok hem er in het begin uit maar daarna kwam hij wel langs me rijden met 45)
als ik jou was zou ik een bromkop erop gooien en een 26 tands want dan ben je goedkoper uit