dat is gelul, teruglopen doen het ook op een standaard setup goed, teminste als je ze goed afsteld!Als alles goed draait met jou setup, zeker.
voor een std setup presteert hij niet veel.
terugloop-uitlaten zijn meestal voor de wat snellere brommers
Tuurlijk wel, ik vind hem gewoon vetnog nooit van gehoord power 1 uitlaat voor tomos! hijs opzich wel baas! hoe hard blaas je hem nu? 80 - 85?
ik zou daar echt niet op durven rijden zonder helm... Shocked
fout@ Joop
ik ben tog van mening dat een terugloop beter presteerd dan een niet terugloop, of het nou een sprinter is of een iets opgefokt ding of gewoon std setup. Als ze maar goed afgesteld zijn!
ja daar heb je wel gelijk in maar waarom hebben alles sprinters dan een terugloop?!, dat zie je ook bij scooters , als ze echt willen winnen gaan ze echt niet voor het hippe maar voor de snelheid...fout@ Joop
ik ben tog van mening dat een terugloop beter presteerd dan een niet terugloop, of het nou een sprinter is of een iets opgefokt ding of gewoon std setup. Als ze maar goed afgesteld zijn!
weet je waarom teruglopers een demper hebebn die terug loopt?
Omdat hij anders achter het wiel uit komt en dat mag niet.
Feit is wel dat de snellere uitlaten voor tomos veelal een teruglopende demper hebben, omdat dat vooral hipper is.
ik ga nu waarschijnlijk 75 autoteller, maar ik heb het nog niet officieel gemeten.@ Joop
@ multifix , ja op rechte stukken vind ik 60 ook langzaam, maar als je 1 keer op je bek gaat met 80...
hoe hard ga je nou precies en trek je wheelie's?
ltrz
Tomos_Power1
Ben je de Homoet vergeten? een terugloopuitlaat presteert niks beter dan een rechte pijp, ze zijn alleen zo gemaakt omdat de uitlaat anders veel te lang wordt... alleen als je een snelle setup hebt MOET je haast wel een terugloop nemen, als je dan geen terugloop neemt ga je een stuk langzamer tenzij je een opmaat uitlaat laat maken maar dat doet (bijna) niemand., wat je dus ook zag bij multifix, met zijn bullet reed hij bagger en met zijn Power one terugloop rijd hij goed.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 5 gasten