1. je zal iets meer vermogen hebben. ( trekkracht ) en je brommer zal iest meer herrie gaan maken.Enne weet jij het antwoordt op deze vragen.
Heej me revival trekt echt als de tyfus nu niet normaal en kheb alleen nog die uitlaat erop gezet hij rijdt zeker 70/75. .1. Maar wat gebeurt er als ik nu een gaasfilter erop zet? .2. En wat gebeurt er als ik een grotere sproeier erop zet ( kheb vandaag sproeiers gekocht maat ,64 ,66 ,68,
.3. Wat gebeurt er als ik een grotere sproeier erop zet + een gaasfilter. .4. en welke maat sproeier is het beste ( 64, 66 ,68 ) bij deze setup.
Brian
zal denk ik zelf een 2 tot 3 km schelen cq bijna niets. je zal alleen wat in de trekkracht merken. en de sound zal wat voller wordenEn marco als de tomos nu al een top heeft van 70/75 hoe hardt zal de tomos dan wel niet gaan met gaasfilter en grotere sproeier. En bedankt voor het antwoorden en hulp hiero.
Brian
nee man je moet hem gwoon opvoeren met een andere cil dat werkt tenminste omdat het een vrij zware brommer is (groffer gebouwd als andere tomosjes) dus dat kan best en je hebt veel power nodig om hem op te voeren tenminste als je windtege nog een redellijke top wilNeej joh is sonde ik wil de brommer effe standaard houden maar een klein beetjuh op focken heb zelf ook nog een quadro met een 70, ik wil lekker snel maar niet te snel ik heb zo een techno bestelt en zo een race gaas/lucht filter bij scoots. Maar de brommer is mooi helemaal verchroomd!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast