Ja en als je die erop hebt dan heb je betere verbrandingsruimte en dan trekt die sneller op
(ps. mensen ik zoek er nog 1

)
een bromkop heeft een kleinere verbrandingskamer, waardoor er meer compressie ontstaat dan bij een snorkop. en ik hoop dat het algemeen wel duidelijk is, hoe meer compressie, hoe meer kracht;)
maar aan de auteur:
heb je een ei cilinder?
voor deze zijn inderdaad geen bromkopjes te krijgen.
wat je wel zou kunnen doen is je orignele snorkop afdraaien,
of als je geen draaibank tot je beschikking hebt, kun je je kop afvlakken
dit doe je door sguurpapier te kopen ( korrel 100 ) en deze op een ( zeer ) glad oppervlak te leggen. ( zoals een spiegel of iets anders dat 100 procent egaal is ) nu ga je gelijk matig ( ronddraaiende beweging ) met de onderkant van je kop over het sguurpapier. zodra jij vind dat er genoeg af is. ( ik zou het bij 4 a 5mm houden ) pak je korrel 1000 waterproof, en herhaal je hetzelfde, met wat water op het schuurpapier. zodat het oppervlak goed glad word. LET ER DUS GOED OP DAT JE HEM RECHT AFVLAKT, EN NIET SCHEEF.
dus goed gelijkmatig met de kop over het schuurpapier.
Tips:
Maak je kop goed schoon voor het beginnnen: dit voorkomt dat het schuurpapier snel dichtslipt met smeer en zand, en het dus snel onbruikbaar word.
maak na het gewenste resultaat je kop goed schoon met wat benzine, en zorg ervoor dat er geen ijzerslijpsel op de kop achterblijft.
Greeeetz guus