Haha lezen is een kunst. Ik zeg toch, een 50cc cilinder erop gezet. Dus hij is niet *standaard. En die carb valt ook met een juiste sproeier af te stellen. Bougiekleur is dan ook precies goed bij mij. Hou voortaan van zulke onnodige reacties voor je, oke? Daag Beunhaas.omdat het harde neppe kak is! hoe kan dat in godsnaam? brom tos met 14.12, bromkop etc. hoord 50 te rijden. hoe kan een standaard snor dat halen? echt harde onzin. en al helemaal met dat afstellen want het enige wat er aftestellen valt is je stationair stel schroef!
C. van Klaveren heeft heel wat meer aan het Tomosforum bijgedragen dan jij ooit in je hele leven zult doen, dus ik zou als ik jou was je puberale praatjes voor je houden.. anders krijg je vna mij een tweede warning, daar hoort trouwens ook een gratis weekban bij.jouw hele poep verhaal antwoord nog steeds niet zijn vraag!Geachte Forum lezers deser site
Ik ben het eens met het hier bovenstaande, waar is/blijft de mening van de DMP cilinder.
...
EN ... nogmaals (ik schreef/schrijf alles op wat ik er aan veranderd) op die manier had ik 10 kantjes a4 geschreven en 3mnd verder voordat hij zo liep. Dus fijntunen doe je niet in een halve dag.
Tot zover mijn reactie op deze site.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 3 gasten