Mja, geen offtopic geblaat meer

elke winkel heeft een andere prijs voorals die kleine dhz zakenBen ik niet met je eens, was vandaag nog bij de doeland, er zijn 2 soorten hardmetalen freesjes, zijn 11 en 12 euro per stuk.Echte Dremel hardmetalen freesjes kosten ook 20 euro per stuk, gebruik ik zelf ook en ze gaan maar niet kapot
Ben jij de TS dan?Ja ik heb een adresje waar ze voor 1 euro liggen.
Ik win.
Nu weer beetje ontopic?
had jij lekkende pakkingen?Ben jij de TS dan?Ja ik heb een adresje waar ze voor 1 euro liggen.
Ik win.
Nu weer beetje ontopic?
@ TS ik vind hem maar een beetje lauw, zeker icm die hpi... mijn blokje klonk veel feller...
hij had zelfs alleen amar vloeibare pakking dr tussehad jij lekkende pakkingen?Ben jij de TS dan?Ja ik heb een adresje waar ze voor 1 euro liggen.
Ik win.
Nu weer beetje ontopic?
@ TS ik vind hem maar een beetje lauw, zeker icm die hpi... mijn blokje klonk veel feller...
Hahaha klopt, alleen bij polini rider vindt ik het er vet uit zien hier eigelijk nietje hebt je ontwerp gewoon overgenomen van die polini rider van puch forum
Hahaha klopt, alleen bij polini rider vindt ik het er vet uit zien hier eigelijk nietje hebt je ontwerp gewoon overgenomen van die polini rider van puch forumIk vindt bijvoorbeeld gewoon een 910 zitje op je frame gemaakt er veeel beter uit zien
![]()
Polini riders puch: zoek de verschillen van het zitje en bevstiging![]()
Hahaha klopt, alleen bij polini rider vindt ik het er vet uit zien hier eigelijk nietje hebt je ontwerp gewoon overgenomen van die polini rider van puch forumIk vindt bijvoorbeeld gewoon een 910 zitje op je frame gemaakt er veeel beter uit zien
![]()
Polini riders puch: zoek de verschillen van het zitje en bevstiging![]()
de duitse rennmoffakomt op het frame in duitse Rennmoffa style![]()
had even niets te doen, en even op internet gekeken en zo kwamen er in me hoofd weer leuke idetjes
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten