Thanks voor de tipHoi Danny,
Welkom. Je link naar de afbeeldingen doet het niet vanwege de afscherming van je Google account. Misschien uploaden via een andere weg en dan hier de link plakken binnen de img-tags?

Schetsplaat van de standaard is idd vastgelast aan het frame en daardoor niet als los onderdeel te vervangen. Misschien kun je een kopie laten maken door een metaalbedrijf of via een bromnersloop losslijpen van een bestaand frame om deze dan weer vast te lassen aan jouw frame. Indien je interesse hebt, ik heb 2 sloopframes waar deze vanaf te halen zijn.Thanks voor de tip
![]()
Bedankt voor de reactiehttps://www.tomos-parts.nl/blogs/tomos- ... ok-engine/
Snelheidsmeter kun je testen door de kabel bij het wiel los te maken en de binnenkabel in een accuboor machine te klemmen, machine tegen de klok in laten draaien, net zoals je schroeven uit het hout draait.
Binnen kabel hoort 4kant te zijn aan beide uiteinde.
Teller aandrijving bij het wiel kun je testen door de kabel van de teller te halen en aan het wiel te draaien, binnen kabel moet dan draaien en mag je niet tegen kunnen houden met je vingers.
Teller aandrijving hoort aan de linker zijde van het wiel te zitten anders draait hij de verkeerde kant op, teller aandrijving zit met een lipje in de velg gestoken, als dat lipje weg is of verbogen is en niet in de velg zit draait de aandrijver niet.
Benzinekraan uit de tank draaien en filter en tank schoon maken, wel eerst een lange slang aan de kraan steken en de benzine opvangen anders wordt het een bende.
Verder de staat van de bougie bekijken en eventueel afstellen en carburateur en luchtfilter schoon maken.
Demper van de uitlaat zou ik er ook even uithalen en schoon maken.
Gaat het om een snor of brommer?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten