Leuk project zo bij elkaar!
De automatenklasse kan wel wat serieuze kandidaten gebruiken aankomend jaar .
Zijn de krukaslagerpassingen niet ontzettend vervormd door het Mig aluminium lassen? Kneem aan dat deze opnieuw gekotterd zijn? (misschien is dit al in vorige pagina's besproken, ik heb niet alles gelezen)
En dan nog iets verzinnen voor de koppelingen....
nee lager schalen zijn nog niet gekottert zoals de fotos hier staan van het blok zover ben ik daar mee
te druk met andere dingen
en de koppeling hoef ik niks meer voor te verzinnen heb al een werkende 1e en 2e race koppeling
maar daar laat ik geen info over los want zit veel werk achter
aha oke dan, nog tijd zat tot de sprints.
als je de koppelingen echt voor elkaar hebt dan belooft het wel wat. Kneem aan dat je het standaardprincipe met een enkele veer rondom hebt verbeterd .
Waarom heb je trouwens gekozen voor de mhr cilinder en niet iets in de trant van een KX 80 of CR 80 met inlaat op het carter? Te weinig 'vlees' op zo'n tomoscarter zeker?
Voordat wij een kx80 op een maxi blokje pas hadden waren we ook wel wat uurtjes verder.....
omdat te top 3 cros cilinder rijd en er dan een maxi met een pro race 2 komt en 2e word
en een maxi met 2f4r beweerde 26pk te hebben en 16k toeren en dat was zo ver ik weet het record als dat klopt
en verder moet je gewoon een basis cilinder hebben en mhr vond ik wel een leuke cilinder
snelste op scooter (van 70cc) dus waarom niet op tomos