Ja, hij zit nu verticaal op je frame aan de linkerkant van het balhoofd, je doet je stuur naar rechts en je kan hem op stuurslot zetten, zit goed vast, kan geen kant op.Modern stuurslot?
Ja, hij zit nu verticaal op je frame aan de linkerkant van het balhoofd, je doet je stuur naar rechts en je kan hem op stuurslot zetten, zit goed vast, kan geen kant op.Modern stuurslot?
Klein dun plaatje? wat een onzin. Dit type is veel sterker dan oud type hoor, maarja alles wat jakob heeft is natuurlijk weer ultiemdat stangetje dat uit je stuurslot komt gaat nu naar beneden en blijft dan hangen achter een klein dun plaatje.
vind persoonlijk oudere type degelijker uitzien.
plus het was nog es een gekloot om dat ding uberhaubt op stuurslot te zetten
Dus als iedereen hem lelijk vind maakt het je wel uit?Nee, jij bent ongeveerde enige die dat vindt dus zoveel maakt het mij niet uit
Mwah, als iedereen hem lelijk vondt begon ik wel te twijfelen of hij nou zo mooi isDus als iedereen hem lelijk vind maakt het je wel uit?Nee, jij bent ongeveerde enige die dat vindt dus zoveel maakt het mij niet uit![]()
Grappjee, morgen geld pinnen.
Helemaal mee eens!leuk ding, lijkt wel op die van mij (behalve voorvork) qaudro is gewoon leuker, is net ff wat completer dan een standard
Hoeveelste keer is het nou dat je veranderd van gedachte? Hahaha wat wil je nou weer gaan halen dan?Deze gaat de deur uit, binnekort ff een advertentie aanmaken, er kotm ander schoolvervoer
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 4 gasten