He wassenaartse vriendjes

zigi woont in voorschotenMaarja hpi is duur, vele van ons hebben dat niet of het er niet voor. Dus krijg je het, vanzelfsprekend, van je ouders.
Gewoon zelf een rotor trekker maken. Heb je in 5 min gedaan. Zie hier de mijne, simpel maar perfect:ziet er mooi uit die HPI, maar dit is natuurl;ijk alleen ff voor de show erop, want je cilinder enzo zit er nog niet op dus je kan m nog niet helemaal goed monteren ofcourse. Hoe haal jij je rotor er trouwens af als die vast zit? rotor trekker ofzo? want bij mij zit die altijd muurvast..
He he oppassen he ik kom ook half uit WassenaarMaarja hpi is duur, vele van ons hebben dat niet of het er niet voor. Dus krijg je het, vanzelfsprekend, van je ouders.
Die gaan de verkoop in binnenkort dan schiet ik wel ff wat fotosWaldo, wat ik mij opeens af vroeg he, waar is die parmakit van je gebleven dan? en je sellectra? want daar heb ik dus nog niet echt fotos van gezien ofzo..
als je had gelezen komt er een airsal onder voor a55 blokken, met grote spoelers. Dus de spoelers komen overeen.Oh god zo een grote spoeler blok, die lopen altijd zo vergaard. + dat je flink aan je parmakit hemd kan gaan schuren voordat die past waarschijnlijk.
Hpi is leuk, maar da's logisch.
GedaanGraag gedaan, als ik jou was zou ik die 2 kleinere gaatjes niet tappen, maar met m7 boren dan draai je ze wat makkelijker in je rotor.
@tomostuningwassenaar: in je rotor zit hiervoor al schroefdraad getapt ja.
Mooi, je had je uitlaat en spruitstuk ook al hoorde ik? maak ff fotos als je al die zooi binnen hebt dan!GedaanGraag gedaan, als ik jou was zou ik die 2 kleinere gaatjes niet tappen, maar met m7 boren dan draai je ze wat makkelijker in je rotor.
@tomostuningwassenaar: in je rotor zit hiervoor al schroefdraad getapt ja.![]()
Ik verwacht vandaag mijn pakketje met mijn Airsal
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten