ow das wel een goeie, van mn ouwe remmen die veren afhalen inderdaad. Maar ik zit me alleen af te vragen waar ik dan die veren achter haak.. daar is namelijk best weinig plek voor..Trekveren die ook bij je remschoenen zitten lijken mij lang genoeg? Anders naar je brommerboer, zullen vast wel langer bestaan niet dan?
die van een remschoen? ghaha okeDie zitten ook in mijn koppeling
chill, weet ik dat ook weer, ik bekijk morg die koppelig van jou wel is effetjes!Jep, ik zou wel nieuwe kopen, gaan ze langer mee, kosten dacht ik 75 cent ofzo
vandaar dat ik ze morgen ff ga ombuigen enzo zodat ze strakker staanVeeeel te los, bij mij zitten ze zoo strak dat je ze bijna niet kan bewegen. Hiermee trek je met lage toeren weg iig
jah kan gewoon denk ik, temisnte zo rij ik nu ook rond. morgen ga ik ff kijken of ik die trekveren wat strakker krijg en dan test ik die ook uit waant hoe strakker hoe betermaar denk je nie dat het mogelijk is om gewoon met de standaard veer rond te blijven rijden ? of zou die eraf kunnen knallen ? want ik heb ook al ff zoon koppeling gemaakt man
kan ik ook gebruiken, maar ik ben nu al bezig met remsegmentveren, ben nu mn carterkap aan het uit frezen maar ik krijg al dat fucking slijpsel niet uit mn carterkap, iemand een idee?waarom gebruik je niet demper veren die gebruikt worden bij yasuni uitlaten
OOOOOOOOOH WIES DE MAN VAN DE DAG MET ÐÉ OPLOSSING.
hij rijdt opzich nog wel aardig met de veertjes
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten