das kwaliteid he

wat heb je er eigenlijk voor betaald

Hah, dat lijf van mij zit vol met brandlittekens...nou ja , je bent lasser of je bent het niet.Keal heeft weinig littekens op de handen, mijne zitten vol van sleutel-gerelateerde littekens..
.
Hahaha, vorig jaar, m'n hand, ik liet er een stuk vers gelast staal op vallen, er was een stuk van 2X4 cm uit m'n hand geschroeid XD ik heb nog steeds een vrij symmetrisch littekenHah, dat lijf van mij zit vol met brandlittekens...nou ja , je bent lasser of je bent het niet.Keal heeft weinig littekens op de handen, mijne zitten vol van sleutel-gerelateerde littekens..
.
Dingske ziet er barstes leuk uit.
Bruinig, wat een omschrijvngja de sproeier die erin zit geeft gewoon:afstellen
in zn neutraal: Vol gas, en op max toeren startonderbreker in drukken en dan issie gewoon bruinig, meer kan ik er niet van maken
tja, lichtbruinBruinig, wat een omschrijvngja de sproeier die erin zit geeft gewoon:afstellen
in zn neutraal: Vol gas, en op max toeren startonderbreker in drukken en dan issie gewoon bruinig, meer kan ik er niet van maken
van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
alles is gewoon in goede staat, maar de bocht en montage punt is breder dan bij a35 uitlaten ed. dus de bocht van deze zal dan op een andere uitlaat gelast moeten wordenhoe is het met de bocht en montage punt at the cilinder, dat je er zelf dan een uitlaat onder kan passen.
ja maar ja, je moet dat je oude uitlaat-bocht afslijpen en hopen dat hem allemaal een beetje past qua diameterIk wil het best voor je doen, maar je woont nogal ver weg.
Ga gewoon naar een plaatselijk las/metaal bewerkings bedrijf, deze kunnen voor je lassen. (vaak voor leuke prijzen)
En in Slovenië weten ze vast wel wat voor uitlaat je goed op jouw bocht kan lassen
dit is dus al te moeilijk, hou het op niveauDat is allemaal niet zo moeilijk als het lijkt.
Je slijpt de bocht zo ver mogelijk af,
En dan slijp je de andere uitlaat of op het expansie gedeelte waar die net zo dik is als de diameter van de bocht.
Dan hou je alle bij elkaar en maakt je een mooie uitlaat steun van 3mm dik staal.
Dan zorg je dat je precies weet hoe alles in elkaar moet/je spalkt alles.
En dan laten lassen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast