Ik heb liever de eerste(goedkoper, en makkelijker te monteren?)
Weet je toevallig ook of er setjes zijn met alle keerringen en lagers? Zo hoef ik niet elke lager en keerring los te kopen.2 krukaslagers, 3 lagers in carterdeksel, 1 lager voor tussenas in centercarter, 1 lager voor groot middentandwiel, 2 naaldlagers (waarvan 1 voorzien van keerring) in het middentandwiel tbv kickstartas.
2x krukaskeerring, 1x voortandwielkeerring.
Dat was het wel dacht ik.
Dan mag je me wel helpen met een linkje. Het enige wat ik kan vinden is een setje van 2 keerringen en 2 lagers, wat dus niet compleet is om m'n blok geheel te reviseren.als je zoekt kun je ze vinden
Oke, prima. Ik neem aan dat de rest goed te vinden is door middel van de exploded views of informatie op de lagers zelf?Dat is naar mijn weten ook het enige setje wat er te koop is. De rest zul je echt los moeten kopen.
Ingevuld!Ik heb hier een standaard spruitstuk, en die is 9 mm . En als ik hem ontgrens (12mm) kan ik hem wel onder mijn 65cc zetten. Ook al is een alternatief om een nieuwe 15mm/18mm spruitstuk te kopen. Die hoef ik dan niet te ontgrenzen.
Vul in aub?
Jij snapt er ook helemaal niks van. Standaard spruitstuk is 12mm en als je hem ontgrenst is het 15mm.Ingevuld!Ik heb hier een standaard spruitstuk, en die is 9 mm . En als ik hem ontgrens (12mm) kan ik hem wel onder mijn 65cc zetten. Ook al is een alternatief om een nieuwe 15mm/18mm spruitstuk te kopen. Die hoef ik dan niet te ontgrenzen.
Vul in aub?
Ik raad je aan om een 15mm spruitstuk te kopen, omdat een ontgrensd spruitstuk 12mm is.
Gewoon jou standaard spruitje ontgrensen naar 15mm klaar. Kan gewoon op 65cc hoor. Ik weet niet welke carb je hebt? 9mm, 12mm, 14mm en 15mm carbs kunnen prima op een ontgrenst spruitje.Ik heb hier een standaard spruitstuk, en die is ... mm . En als ik hem ontrgrens kan ik hem wel/niet onder mijn 65cc zetten. Ook al is een alternatief om een nieuwe 15mm/18mm spruitstuk te kopen. Die hoef ik dan niet/nog alleen te ontgrensen.
Vul in aub?
Dit is niet waar!Jij snapt er ook helemaal niks van. Standaard spruitstuk is 12mm en als je hem ontgrenst is het 15mm.Ingevuld!Ik heb hier een standaard spruitstuk, en die is 9 mm . En als ik hem ontgrens (12mm) kan ik hem wel onder mijn 65cc zetten. Ook al is een alternatief om een nieuwe 15mm/18mm spruitstuk te kopen. Die hoef ik dan niet te ontgrenzen.
Vul in aub?
Ik raad je aan om een 15mm spruitstuk te kopen, omdat een ontgrensd spruitstuk 12mm is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten