dat licht helemaal aan het type brommerjow
kan ik in plek van een schuinspruitstukk ook een rechte pakken met een slang er tussen.?
dat licht helemaal aan het type brommerjow
kan ik in plek van een schuinspruitstukk ook een rechte pakken met een slang er tussen.?
ik zou ong 35 vragen voor de 65ccHey ik wou vragen hoeveel ik ongeveer kan vragen voor een paar gebruikte onderdelen.
- 65cc airsal (maand oud, misshien rond de 200km gereden ermee) (zwart gespoten)
-Tecno terugloper met hele kleine schade , zag een stoep over het hoofd(altijd zeer goed onderhouden glimt nog als een malle)
-15/15 carb
ik ben ook van plan om deze onderdelen binnekort te koop te zetten.
als ik het zo hoor zou het iets kunnen zijn met je sproeier. misschien even kijken of een grotere of kleinere wat uitmaakt. denk eerder aan een klkeinere sproeiergoedendag
ik heb een techigas terugloop uitlaat op mijn brommeer gezet en hij rijd echt kut nu, hij loopt niet stagionair en als ik boven de 50 rij en ik laat het gas los en dan weer gas geven , lijkt het wel alsof de tank leeg is...en hij houd zich heel erg in op de top . ik heb er nu sproeier 68 inzitten , 50 cc snel *standaard brom kop. straat carb power filter
?hebben jullie gehoord van middencarters zonder een ophoging bij de cilinder? ik heb dat namelijk. hij doet het wel goed en alles daar niet van. alleen ik vond het gewoon apart. heb ze nog wel gezien op een revial hier.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten