Er zitten normaal gesproken maar 2 aansluitingen. + en -kan iemand ff een accu van een tomos posten (foto),
en dan bij de 3 aansluitingen posten wat ze zijn, +\- enz.
gr. Reserved
?Problémo:
Als ik mijn kickstarter in de startpositie breng en wil gaan kicken, dan zit hij af en toe muurvast. Als ik er vervolgens kracht op zet dan schiet hij met een "pang"een cm of 8 verder en dan kan ik wel kicken zoals dat behoort te zijn. Dit was ook al zo toen ik hem nieuw kocht maar toen zeer sporadisch.
Iemand enig idee?
Het probleem is opgelost. Hij blokkeerde weer, en in een chagrijnige ochtendbui zoals ik die wel vaker chronisch heb dacht ik: vuile kakkerlak, en zette gewoon even flink kracht. Hij sloeg meteen door en het probleem is opgelostKickstartmof of kickstartronsel kapot?
Dit kan een paar dingen betekenen. Vooralsnog;goedendag
ik heb denk ik een probleem. ik heb een 70 cc gekocht . deze trekt dus echte auto wheeli. en nu naar 1 keer rijden is mijn ketting heel erg los. kan het zijn dat ik een speciale ketting nodig heb? of houd hij straks op met uitrekken ?
mvg
Ik ben ze nog nooit ergens tegen gekomen. Ik zou gewoon een setje andere knipperlichten kopen. T zijn meestal van die universele gevallen die zo ongeveer overal op passen.wWeet iemand waar je op internet knipperlichten kunt bestellen voor een Funtastic? Ik heb al wel op een aantal site's knipperlichten zien staan voor een Revival of voor een Streetmate, maar die zijn nog weer anders dan die van de funtastic. Dus als iemand zou weten waar je die kunt bestellen, graag een link naar die site.
Bvd
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten