Dan kun je de as met de lagerbussen uit je frame tikken. Nu wordt dit nog tegen gehouden door de achterbrug.Krijg mn achterbrug er niet af de moer zelf wel alleen de bout blijft moervast in het frame zitten.
Heb al veel w40 gebruikt en laten schrikken maar helpt niet
nu dan maar aan beide kanten afslijpen met de slijptol maar blijft de as dan alsnog niet in het frame zitten?
doe maar meenemen,weet je cker dat je de goede krijgt.Ik ben toch maar is van plan om mijn kapotte zuigerveer te gaan vervangen. Alleen moet ik nou perse mijn zuiger meenemen naar de bromboer omdat het kan zijn dat de ene zuigerveer een micrometer kleiner of groter is. Dit is namelijk wat er tegen mij gezegd werd. Of kan ik gewoon zeggen dat ik een membraancilinder heb?
Je moet je cilinder er toch afhalen. In principe is de cilinder meenemen voldoende. Het gaat om de tussenmaat van de opening van de zuigerveer als deze in de cilinder zit. Soms moet je een overmaatje hebben (bij gevorderde slijtage). Zuigerveerbreedte is vrijwel altijd gelijk, je moet wel even de groeven goed schoon maken (koolaanslag) door met een stukje oud zuigerveer te krabben.Jah, maar dan kan ik dus niet met me brommer naar bromboer, en zuiger eraf halen is ook niet zonder risico's. Iemand anders nog een antwoord?
Misschien van eigen ervaring?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten