Idd zeg, ze zijn er wel

Ben het met sjeff eens
tf chat: group1408267@groupsim.comStop m'n leuter liever in een gehaktmolen
Volgens mij is het bij deze precies andersommwa toen ik mijn tomos kocht zag i er echt perfect uit,
en dat was ook egt zo,
maar toen ik hem wau schoon spuiten met de hoge druk (toen had k em al bijna een jaar ofzo) spoot ik heel de agterbrug gaal..... en toen ging ik heb helenmaal opknappen en toen k met verfafbijt bezig was bleek heel me blok ophanging verrot te zijn...heb k wel kunnen opknappen maar tog zo ken je hele frame zijn onder de lak gezien de roest die je wel ken zien.... maar dat hoop k niet voor je
ps) waar ga je je brommer zooi halen??
Ok, dat scheelt alweer dan!Voorvork is uitwisselbaar,
achterbrug is uitwisselbaar, moet je ook een ander voortandwiel erin plompen. Bij revival (a55) blokken zijn deze anders.
Ben het met sjeff eens
uhum jij snapt t jaje bedoeld Piet Visser?
hou daar maar gewoon over op idd, wat mij betreft kan daar nog een x een baksteen door de ruit ofzorotzaak
Ben het met sjeff eens
Joh, laat hem lekker, als hij zo denkt geld te verdiene, best hoor, maar mij zie je daar nooit meer binnenuhum jij snapt t jaje bedoeld Piet Visser?
hou daar maar gewoon over op idd, wat mij betreft kan daar nog een x een baksteen door de ruit ofzorotzaak
![]()
een keertje k kwam daarzo zij zaten gewoon koffie te drinken k sta daarzo gewoon te w88 hij blijft gewoon zitten
k zeg zo ja zau je niet ofzo een keertje komen ,
zegti i nee k zit pas 10 min en hij ging ook egt niet opstaan... en die gasten hebben egt nergens okmaar een klijn beetje verstant van...
Ben het met sjeff eens
NótZo naar die eerste foto kijken vind ik het best een mooi sprint frame. Clip ons aan de voorvork, natuurlijk mooi maken en gaan met die banaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten