Neej, tog maar niet

Ben het met sjeff eens
tf chat: group1408267@groupsim.comStop m'n leuter liever in een gehaktmolen
Weet ik eigenlijk nog niet... Volgens mij moet ik met de schuurmachine namelijk ook gewoon een eind komen, en dan gewoon opnieuw spuiten... want stralen lijkt me een beetje duurwat ga je dan met dat frame doen??
zeker laten stralen ofzoen dan opnieuw (laten) spuiten,...
want ik heb zo het iede dat het anders niet echt netjes woord gezien de roest overal...
maar dit woord wel weer wat denk ik zo en suc6 ermee he
Ben het met sjeff eens
tf chat: group1408267@groupsim.comStop m'n leuter liever in een gehaktmolen
Hmmm, misschien moet ik er toch maar eens achteraan dan... maar ik ben zo bang dat ie dan helemaal uit elkaar valt van ellende.... dat het roest alles bij elkaar houdt zegmaarnauja ik dagt ook dat dat stralen vrij duur zau zijn...dus ik heb zegmaar een klijne 3 dagen staan schuren,
en ik had egt veeeeeeeel minder roest dan jij met je brommertje erop heb dus je bent wel ff bezig...
en toen ik klaar was hoorde ik van een maat van me die zn puch hat laten stralen en die was 25 euro kwijt,
dus dat zau dan wel mevallen lijkt mij
Thnx!Mijn Tomos is dus niet enigste die roest, het standaartje is ook weg gerrot. Er zit nu een zeistandaart op.
leuk project!
Ik heb nog een ideetje voor dat ding. Is het niet waanzinnig om hem helemaal gitzwart te spuiten met wat glimmende accentjes zoals perfect gepolijste velgen? Die chromen ellende wordt altijd lelijk of gaat roesten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten