Hey jongens, sorry voor de lange wachttijd... Heb het enorm druk gehad met proberen mn schooljaar te halen (helaas voor niks geweest) en heel erg veel aan het werk geweest de afgelopen tijd.
Verder alleen maar tegenslagen met het hok gehad, de voorvork is blijkbaar anders, waardoor het wiel niet past en de schijfrem niet aangesloten kan worden (bevestigingspunten zijn te laag en de vork is te breed). Dus of ik verneuk iets, of ik ben genept, en blijkt het toch een andere vork te zijn

wss van een streetmate of Youngst'r oid.
Deze gaat dus marktplaats weer op, en probeer via via wel een andere te ritselen
Verder is de gasschuif te ver uitgesleten, waardoor de gaskabel telkens eruitschiet, en het dus ook geen zin heeft gas te geven... En nog wat kleine dingetjes met het electrische systeem en bevestigingen.
Alles bij elkaar had ik het allemaal ff gehad, dus ik hem um weggezet, en ga na mn vakantie er weer vol frisse moed tegenaan!
I'll keep you posted
Mooie Neos op de achtergrond
Die Revival zal nog een grote klus worden

Thnx man! Hij is trouwens inmiddels verkocht, kreeg er een bod op wat ik niet kon weerstaan

en nu ik toch bijna auto kan rijden, had ik um ook niet meer nodig
Leuk, nog een Revival opknapper *bookmarkt*... voor die prijs had ik hem ook niet laten staan, al is het maar om de losse onderdelen
Wil je hem gewoon in 'standaard' showroom-conditie restaureren of wil je er iets bijzonders mee doen? Met een beetje creativiteit kun je veel kanten op, een legergroen thema zoals de oude DKW'tjes zou bijvoorbeeld ook best leuk bij de Revival uit kunnen pakken.
Mijn eigen projectje vordert langzaam, maar eind van de week hou ik iedereen weer even op de hoogte in mijn eigen topic.
Het doel is om um idd weer helemaal standaard te maken, dat komt vooral omdat alle verf op het frame nog tiptop in orde is, dus dat scheelt weer overspuiten

de rest is bijschuren en weer chroom krijgen, maar daarvoor is inmiddels alles binnen, das ook geen probleem meer!
heel misschien dat ik nog wat dingetjes van mezelf toe ga voegen, maar ik ga eerst ff kijken hoever ik nu iig kom ermee, en daarna zie ik wel weer verder
jij bent trouwens ook lekker bezig, ik zal ff een lijstje maken waar ik mn spul vooral vandaan heb, heb wel een stel mooie shops gevonden namelijk, misschien heb je er wat aan