de uitlaat is precies het zelfde als de vorige alleen deze heeft de demper nog en de ander niet dus zou hij gewoon moeten doen lijkt me en de sproeier zou misschien ook wel kunnenje hebt je tomos over 1 jaar pas?
maargoed met ander uitlaatje wil hij nog wel eens een grotere sproeier nodig hebben, ICM dit weer kan dat mss wel de oorzaak zijn.
monteer sproeier 51-52 en kijk wat hij doet.
start hij wel mooi op de choke?
- Wordt de bougie nat als je kickt? Maw komt er brandstof in de cilinder?als ik de tomos a35 start(kick start) dan doet hij het niet. Pas na 20 keer pogingen doet hij het pas . De bougie heb ik al vervangen en ook getest met bougie kabel en doet het prima. Wat het probleem zou kunnen zijn weet ik niet misschien door de kou maar lijkt mij niet
- Welke model tomos heb je? tomos a35
Uit welk jaar komt de tomos ? ik denk rond 2005
Is het een snor of een brommer? brommer
Wanneer ontstond het probleem? misschien al bij de vorige eigenaar
Heb je onlangs iets veranderd aan je tomos? ja maar niks bijzonders midden standaard is nu zij standaard en een ander uitlaat (dit zal misschien het probleem kunnen zijn) ander uitlaat was de demper er uitgehaald dus een dik kabaal
Wat is het probleem?en de km/h teller doet het niet, heeft het trouwens nooit gedaan heb ik gehoord van de vorige eigenaar. Hij had het er over iets met de senor dus mijn vraag hoe kun je dit monteren
misschien kunnen jullie mij helpen ???![]()
dat zou erg mooi wezen ik heb de tomos sinds zondag 11 december 2010
mvg richardlan
nee- Wordt de bougie nat als je kickt? Maw komt er brandstof in de cilinder? nog niet gezienals ik de tomos a35 start(kick start) dan doet hij het niet. Pas na 20 keer pogingen doet hij het pas . De bougie heb ik al vervangen en ook getest met bougie kabel en doet het prima. Wat het probleem zou kunnen zijn weet ik niet misschien door de kou maar lijkt mij niet
Heb je onlangs iets veranderd aan je tomos? ja maar niks bijzonders midden standaard is nu zij standaard en een ander uitlaat (dit zal misschien het probleem kunnen zijn) ander uitlaat was de demper er uitgehaald dus een dik kabaal
Wat is het probleem?en de km/h teller doet het niet, heeft het trouwens nooit gedaan heb ik gehoord van de vorige eigenaar. Hij had het er over iets met de senor dus mijn vraag hoe kun je dit monteren
mvg richardlan
- Heeft de Tomos gereden of heb je hem zo gekocht? ik heb een proef rit gemaakt maar denk dat hij hem al voor heeft gereden dat hij al warm is gelopen
- Sproeiermaat, carburateur grootte, wat voor cilinder (membraan/ ei)? ik neem aan membraan
- Hoe verloopt het kicken? Voel je duidelijk compressie of kan je de kickstart met de hand bewegen? Dan kan een of beide krukaskeerringen kapot zijn, waardoor je valse lucht aantrekt
- Over valse lucht, kijk ook de aansluiting na van spruitstuk->carburateur. Daar wil ook wel eens lekkage optreden?
- Gebruik je de choke of niet?
ik zie al een paar antwoorden...Ik zie 6 vragen.
Anders geef je gewoon goed antwoord. Zo kunnen we je niet helpen toch?
nee- Wordt de bougie nat als je kickt? Maw komt er brandstof in de cilinder?nog niet gezienals ik de tomos a35 start(kick start) dan doet hij het niet. Pas na 20 keer pogingen doet hij het pas . De bougie heb ik al vervangen en ook getest met bougie kabel en doet het prima. Wat het probleem zou kunnen zijn weet ik niet misschien door de kou maar lijkt mij niet
mvg richardlan
- Heeft de Tomos gereden of heb je hem zo gekocht? ik heb een proef rit gemaakt maar denk dat hij hem al voor heeft gereden dat hij al warm is gelopen
- Sproeiermaat, carburateur grootte, wat voor cilinder (membraan/ ei)? ik neem aan membraan
- Hoe verloopt het kicken? Voel je duidelijk compressie of kan je de kickstart met de hand bewegen? Dan kan een of beide krukaskeerringen kapot zijn, waardoor je valse lucht aantrekt
- Over valse lucht, kijk ook de aansluiting na van spruitstuk->carburateur. Daar wil ook wel eens lekkage optreden?
- Gebruik je de choke of niet?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten