het gaat mij echt om de stilte. Ik heb namelijk al afgeragde oren door het feesten, dus heb geen zin om in het lawaai te zitten.. Welke filters zouden in aanmerking komen die passen op het S25 frame aan de rechterkant?Dat filtertje maat inderdaad best wel wat herrie omdat er eigenlijk niks inzit.
Normaal gezien worden die gebruikt met een gaasfilter wat achter de carburateur geplaatst word.
Of het pijpje er af slopen veel zin heb weet ik niet, maar ik denk dat de opening bepaald hoeveel er doorheen kan dus als je meet lucht nodig hebt moet je een groter of meer gaatjes hebben.
Wat is beter voor wat.
Het ligt er puur aan wat je wil bereiken.
Wil je hard rijden of wil je gewoon vet hard optrekken.
Dikke bocht is prima.
Ik gebruik op originele cilinders altijd de originele carburateur want dan loopt hy netjes stationair en dan heb hij geen verzuip ojee gas tikkie terug gaat hij door of niet? ja eindelijk ow ik moet al weer remmen syndroom.
Ik heb een Tomos S25 waar nu een A35 blok onder zit. Mijn carburateur zit nu aan de rechterkant waardoor mijn kapjes niet meer passen (dit moet nog aangepast worden, is hier toevallig een faq van?), maar welke luchtfilter kan ik het best gebruiken die naast het frame past en die ook nog eens stil is?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten