Het antwoord is strikt genomen volgens de wet gewoon "nee". Als de verzekering door heeft dat er het een en ander veranderd is (en ze zijn in een slechte bui) dan betalen ze niet uit.Ik ben van plan om een bullet uitlaat onder mijn standard snor te leggen. Als ik nou een ongeluk veroorzaak, ben ik dan nog wel verzekerd? Ik heb een WA verzekering bij Unigarant. Alvast bedankt!
ik heb nu namelijk zo'n snor uitlaat met een s bocht erin. Zou ik nog wel verzekerd zijn als ik een standaard tomos brom uitlaat eronder leg, zonder die s bocht erin? En hoeveel kilometer zou ik hierdoor ongeveer harder gaan?@sjoerdtomos: dat was niet de vraag
Het antwoord is strikt genomen volgens de wet gewoon "nee". Als de verzekering door heeft dat er het een en ander veranderd is (en ze zijn in een slechte bui) dan betalen ze niet uit.Ik ben van plan om een bullet uitlaat onder mijn standard snor te leggen. Als ik nou een ongeluk veroorzaak, ben ik dan nog wel verzekerd? Ik heb een WA verzekering bij Unigarant. Alvast bedankt!
Moet jij de polis eens doorlezenKan misschien aan mij liggen, maar in alle brieven die ik van de verzekering heb gehad, en ook op het groene papiertje, of waar dan ook (ook in de voorwaarden) staat zoiets dergelijks helemaal niet beschreven.
In principe zou de verzekering mij dus niks kunnen laten betalen, omdat er zoiets nooit is afgesproken.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 19 gasten