uit 1989
Het is een brommer.
Het probleem:
Toen ik hem kocht deed hij het maar hield een beetje in. Ik kwam op een gegeven moment zonder benzine te staan en na een keer tanken (brommermix) liep hij elke keer vast als hij warm werd.
Veranderingen:
Een vriend van mijn man het motorblok uit elkaar gehaald en schoongemaakt net als de uitlaat en de sproeier vervangen (met een 58) omdat de bougie zwart zag en de sproeier (64) dolgedraaid leek te zijn maar ook dat hielp niet hij stopt weer als hij warm wordt we hebben ook de pakkingen vervangen de carburateur is schoongemaakt tot 2 keer aan toe ik heb zelfs de benzine eruit laten lopen en nieuwe mix erin gedaan (1:50) maar ook dat hielp niet mijn tuf tuf staat nu bij de brommerzaak en ook zij lijken het probleem niet te kunnen vinden wel maakt ie weinig compressie wordt er gezegd en er zijn wat dingen aan het slijten maar ze vinden dat deze brommer het vervangen daarvan niet echt meer waard is. Ik heb welgeteld maar 1,5 dag zelf plezier van mijn tomosje gehad en heb even geen idee meer wat ik nou moet doen

Mijn gevoel zegt dat ie niet voldoende koelt en dat het misschien iets kleins is maar wat? Dit wordt al de tweede week dat hij bij de brommer zaak staat. Dus alle suggesties of tips zijn welkom In ieder geval bedankt alvast.