Wel ik denk een 4L frame gevonden te hebben waarop een kenteken zit. En als we het eens kunnen worden over de prijs zal ik deze gaan aanpassen naar wens en smaak!
Zal zodra ik hier meer over heb een topic starten zodat het te volgen is. De schetsen liggen al klaar, het materiaal had ik al liggen voor een verjaart project en zijn daardoor uitermate geschikt voor deze!
Het plan is als volgt:
Er komt een verlengde upside down vork in van een scooter (je bent nooit te vroeg met recycleren) en een home made buis achterbrugje met onderliggende schokdemper alla Buell. Een druppel vormige oude Sparta tank voor het trappelsap en een verbreed Monza voorspatbord als achterspatbord. Als uitlaat komt er een expansie van een MTX met 2 dempertjes bovenlangs te liggen. Samen met een 65cc rijwind gekoelde cilinder en een 17mm valstroom carburateur van Dell Ortho met open kelk lijkt het mij verstandig het frame te versterken. Als voornaaf heb ik een 190mm kreitler anker in combinatie met een smalle 17" band voor en een brede 16"x3,5 of 4 achter.
Kortom dikke pret
Maar laat eerst mijn motor klaar maken. Hou anders zo weinig plek over in mijn schuurtje