[ Post made via Mobile Device ]

dank u voor de begriplopen de veren idd kapot in de opening daarvan.
gedaanen de zuiger de je aanhaalt hoor er niet in te zitten.
Deze wel : http://www.tomoshop.nl/catalog/zuiger-d ... p-944.html
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Nu met de oorspronkelijke zuiger, die lelijkste op de foto's, met bijna 10 000 km op de kilometerteller, alles nog steeds loopt als, beter als het hoort te zijn.viewtopic.php?f=7&t=11127
Heb je de zuiger niet 180 graden verkeerd op de krukasstang zitten. De openingen van de "slotjes" horen aan de uitlaatpoort kant te zitten. Als je deze aan de inlaat hebt gezet lopen de veren idd kapot in de opening daarvan.
Mijn Nederlands is niet zo een topi maar volgens mij, ik het begrijp het zo.Doe wat Ping zegt en Hij bedoelt welke olie er door de benzine zit.
Niet welke olie in het blok zit.
Welke olie gebruik je ?Lijkt wel frituurvet .
spiksplinternieuw achter zo veel montage end demontage het moet dan een keertje nieuw inControleer ook op speling van de krukaslagers en toplager.
- gewon texaco mix altijd nooit een keertje gemaakt door mijNiet welke olie in het blok zit
Ik snap deze vraag niet. kan je hem anders stellen?
Welke olie moet in merk tipe etc?
[ Post made via Mobile Device ]Hier zijn paar foto`s!
http://imageshack.us/v_images.php
Sorry het kan niet "vroeger" ivm het is niet iedere dag aan te sleutelen!
Ik kan de foto,s Niet bekijken, zou je het opnieuw proberen te plaatsen?
Achter 11.000 km en aan de zuiger zelf te zien is beetje niet in orde!
Kan het zijn dat er is ook cilinder verslijten of niet!
Want die "nieuwe" werkt voor geen meter!
Zelfs loopt trager, onmogelijk stationeer werking te instellen, start trager of totaal niet etc.
Maar nog steeds is de vraag waarom past in mij cilinder die zuiger met de verticale gleufjes?
Want het komt "raar" geluid een de krassen op de zuiger zelf.
dank u
Tevens de vraag!?
- als u, ik, of wie dan ook
- rijdt met de snor 33-35 wordt het een bekeuring
- als een fietser rijd voorbij, met grotere snelheid
- is het ook een bekeuring of niet
Want ik ben zelf gefietst naar de werk 25-33 km/h!
Is dat niet beetje "ouderwets wet" dat een fietser rijd voorbij brom of het snor!!
Ik denk van vel!
Last keertje komt politie heling af met die "apparatuur" kunnen wij zegen als u met die "apparatuur" van jullie
staan heling "up" dan hall ik niet eens 20 laat staan 34 km/h.
Met andere worden techniek loopt vooruit de Nederlandse wetten!Een fietser die te hard rijdt krijgt geen boete, want daar is geen snelheidslimiet voor. Als dat je vraag was trouwens.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten