Erg mooie tomos erg nette kleuren combo , kzou je uitlaat gewoon laten zoals hij nu is. En als het mijn brommer was geweest had ik het blok ook wit gespoten maarja das mijn mening.
Yup heb zelf gespoten wat afplak tape al niet kan doen
Mn stuur wil ik ook wit spuiten hoor Uitlaat chroom krijgen is echt moeilijk. Hij wordt snel heet ik had hiervoor stukkie gedaan. Ik vind hem zo netter
Wahah heb dr 1tje gehad gewoon verf uitlaten harden ff licht schuren en dan weer spuiten. Zo lang jij je bus goed schud en niet te dicht op het oppervlak zit waar je moet spuiten krijg je geen druipers
wauww mooi man vooral die zilveren letters erop.. kijk maar uit dat ze niet eraf gejat worden
ej je heb ook je kabels meegespoten, daar bij je balhoofd
et lijken wel letters van achterop een auto.. ben je 'savonds ff een rijtje auto's langsgelopen met een schroevendraaier ofzo om een zooi letters eraf te slopen
ja mn kabels had ik niet goed afgeplakt maja die ga ik toch denk vervangen. Letters heb ik gekocht bij Halfords dus Mr.Dar-q in Katwijk zit er ook een ze zijn 1,50 per letter. Binnenkort nieuwe achterveren halen. Bij http://www.vdhparts.nl staan nu 300 mm veren in het wit voor 25 eutjes dus ff bestellen.
Mooi gespoten! Die letters was ik ook al van plan te halen, ziet er erg goed uit.
Waar heb je dat voorspatbordje eigenlijk gekocht want ik kan hem nergens vinden.