Hoi bedankt voor jully reactie .
Ja dit is een heel tiest verhaal wand dit is jammer genoeg nog maar het toppje van de ijsber .
Verkoper heeft wel gebrobeerd om hem te maken het lekkende motorblok dan 2 x maar hij is gewoon niet in staat om hem te repareren .
En echt ik heb al alles gedaan om de koop te ontbinden bij elker reparatie die maar liefst 3tot4 weken duurde kwam de brommer slechter en meer beschadigd terug .
Kand de brommer niet zo lang missen in verband Woon werk verkeer .
Altijd 2e hansjes gehad en nu denk je koop nu maar eens een nieuwe dan krijg je dit .
Zo als ik al zij heb er nog nooit een gehad die zoo slecht rijd als deze .
Nu ben ik een leek en een vrouw van 63 jaar maar heb er de afgelopen paar dagen zelf voor gezord dat de brommer al 50% beter rijd dan ooit .
Kwam er achter dat mij keting een speling had van zo ongeveer 5 cm dus straker gesteld en rijd 10 x beter .
Toen de brommer geleverd werd had ik nog een probleen namelijk dat mijn standaard steeds op straat klapte en dan bedoel ik elke 10 meter was niet normaal op dat ding te rijden .
Dat bij eerste reparatie ook medegedeel werd toen gebbeld dat dit kwam omdat ik op de brommer ben gaan ziten terwijl deze op de standaard staat .
Ik kan mij hier dan nog wel iets bij voorstelen maar niet binnen een paar dagen waasin ik mij niet kan herrineren dat ik er zo op ben gaan zitten
Na de eerste reparatie was het ietsb minder maar na de laatste keer was het niet normaal .
Heb ik uit ellende maar een nieuwe besteld voor €10 Deze er onder gezet ( ja een schande een nieuw brommer en dan moet je als 63 jarige er ook nog zelf aan gaan slutelen maar goed het orgineel er af gehaald nou elke idioot kan zien dat deze standaar voor problemen gaat zorgen leek wel of hij door een dronken lasser was gelast zo scheef was dit ding
En nu met een nieuw ding van €10 jongens waar hebben we het over kan ik gewoon normaal rijden wist al niet meer wat dit was .
Na de latste reparatie ook een probleen met mijn knipperlechten deze knipperen niet maar flikkeren afen toe knipperen ze even en gaan dan flikkeren zo als ik zij komt de brommer steets slechter trug .
Maar ja kan nu mailen wat ik wil meneer reageerd niet meer .
Zal het voor de rechter moeten gooien denk ik .
Maar ja dan moet ik sterk staan vandaar mijn vraag hier op het vorum is dat gat in de sylinder mieschien iets wat veel of snel voorkomt bij tomos .
Kan er een gat ontstaan in 3 weken binnen staan ja weet ik veel hij zal zekker van alles beweren
Volgens de verkoper is ook dat stotteren een tomos kwaal en moet ik maar aan wennen .
Ben dan wel een leek maar ik hoor volgens mij niet op een hinekend paart te zitten als ik gas minder.
Weet niet zo goed of ik de naam van de verkoper mag niemen in verband met smaat ?
Nog wel wat mooie ftotjes van mijn gloet nieuwe bromertje
Maar goed laat mij zo veelmogelijk weten wat jullie hier van vinden dan kan ik mij een beeld vormen .
Al vast bedankt