Ik heb altijd al last gehad van getik van het vraagtekenveertje, maar dat was alleen als de brommer stationair liep en ik dan een beetje gas gaf...
ik heb ook al een zuigerstop besteld om het veertje te vervangen, maar die is nog niet binnen.
Maar nu hoor ik tijdens het rijden af en toe rare geluiden.. Meestal tikjes en kleine piepjes maar soms ook harde tikken waarbij ik het echt duidelijk kan voelen in m'n benen. En soms begint de hele brommer te bewegen, net alsof er een dikke slag in het achterwiel zit(dat zit er niet dus). En als ik dan naar het achterwiel kijk, dan lijkt het ook echt alsof er een slag in zit.. Een paar seconden later is het weer normaal

ik heb vandaag gecheckt of het achterwiel wel vastzat en of de ketting niet te los was, maar het zag er goed uit.
Ik heb wel gemerkt dat het getik en gepiep nauwelijks meer voorkomt als de motor warm is.
ik dacht zelf dat het misschien aan het vraagtekenveertje zit, dat die nu misschien helemaal los is of afgebroken ofzo... Want omdat het achterwiel ook raar gaat doen, lijkt het me dat de voortandwiel beweegt ofzo waardoor de ketting het achterwiel laat bewegen.. Maar dit zijn nog maar gedachten..
Weet iemand misschien wat het kan zijn of, of ik gelijk heb??