Spruitstuk ontgrenzen is niet moeilijk. Neem een buisje van dezelfde binnendiameter als de buitenwerkse maat van je spruitstuk met een twee keer zo grote lengte als die van de begrenzingsbus. Een M6 moer in de opening vanaf het membraam laten zakken en een M6 bout en carrosseriering aan de andere kant en je hebt een prachtig stukje gereedschap om je begrenzer eruit "te trekken". WD40 heb je imo niet nodig. Zo vast zit deze bus niet als je het doet op bovenstaande wijze....(knip)..ik ga het spruistuk proberen te ontgrenzen, is het btw belangrijk wd 40 of siliconenspray te gebruiken? lijkt me wel maar ik heb dat spul niet dus moet ff kopen....(knip)...gr thom
aub dremel dan niet, maar uitdraaien/borendie 14/9 is een uitstekende basis om er een 15/15 van te maken met de dremel en een blik bierdoe ik zelf ook altijd
haha deze is mooi.Spruitstuk ontgrenzen is niet moeilijk. Neem een buisje van dezelfde binnendiameter als de buitenwerkse maat van je spruitstuk met een twee keer zo grote lengte als die van de begrenzingsbus. Een M6 moer in de opening vanaf het membraam laten zakken en een M6 bout en carrosseriering aan de andere kant en je hebt een prachtig stukje gereedschap om je begrenzer eruit "te trekken". WD40 heb je imo niet nodig. Zo vast zit deze bus niet als je het doet op bovenstaande wijze....(knip)..ik ga het spruistuk proberen te ontgrenzen, is het btw belangrijk wd 40 of siliconenspray te gebruiken? lijkt me wel maar ik heb dat spul niet dus moet ff kopen....(knip)...gr thom
Zie ook mijn foto's.
Suc6.
Je kan enkele kilometers per uur winnen, maar het is beter om je carb ook te vervangen door een groter exemplaar (bijv 14/12 of 15/15), anders wordt je nog begrensd.haha deze is mooi.
creatief bedacht zal vast goed werken
btw levert dat ook resultaat met een std carb 9/12
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten